صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سجاد مرادی: حقوق کم بود قرارداد نبستم/ به عشق دوومیدانی و شاگردانم کار می‌کنم

سجاد مرادی: حقوق کم بود قرارداد نبستم/ به عشق دوومیدانی و شاگردانم کار می‌کنم

مربی تیم ملی دوهای استقامتی ایران گفت: شرایط قرارداد را قبول نداشتم و چون خیلی حقوق کم بود قراردادی نبستم اما به خاطر عشق به دوومیدانی و ورزشکارانم به اردوی تیم ملی آمدم و کار می‌کنم.

حسین کیهانی و سجاد مرادی

به گزارش کسب و کار نیوز در مورد غیبت چند روزه اش در اردوی تیم ملی و علت آن اظهار کرد: هدف من به عنوان یک مربی هیچ گاه مباحث مالی و قراردادی نبوده است. من برای کشورم ایران، دوومیدانی و ورزشکارانم تلاش می‌کنم. حالا بخشی از فعالیت‌هایمان هم به خانواده بر می‌گردد که بحث مالی در آن مطرح می‌شود.

مربی تیم ملی دوهای استقامتی ایران گفت: این مشکلات و بحث‌های مالی البته در هر فدراسیون و هر رشته‌ای وجود دارد. مطمئناً فدراسیون دوومیدانی هم خالی از این مباحث نیست و برای این رشته نیز گاهی حواشی پیش می‌آید. البته گاهی زود این مباحث تمام می‌شود و گاهی هم ادامه دار می‌ماند. من به شخصه فردی هستم که نمی‌گذارم مسائل به بیرون کشیده شود و یا طول بکشد. چه شرایط خوب باشد یا نه، چه حقوق خوب به من بدهند یا نه، من به عنوان مربی در قبال ورزشکارانم امیر مرادی و حسین کیهانی وظایفی را قائل هستم و چه حمایت شوم چه نه بر حسب وظیفه پای آنها می‌ایستم.

وی ادامه داد: مسئله من مالی نبوده، شاید پیشنهادها و حرف‌هایی در مورد حقوق بوده که من آنها را قبول نداشتم. چون قبول ندارم در مورد آن صحبتی نمی‌کنم و نمی‌خواهم کاری هم انجام شود. من شرایط قرارداد را قبول نداشتم و چون خیلی حقوق کم بود قراردادی نبستم. با همه این شرایط به خاطر وظیفه ام، ورزشکارانم، دوومیدانی، خود رئیس فدراسیون، کشورم و علاقه‌ای که به این رشته دارم مساله مالی را جدی نمی‌گیرم و برایم مهم نیست. به خاطر عشق به دوومیدانی، امیر و و حسین به اردوی تیم ملی آمدم و کار می‌کنم.

مرادی در ادامه در مورد شرایط ملی پوشان استقامتی دوومیدانی ایران اظهار کرد: در حال حاضر در اردوی دوم تیم ملی هستیم. اردوی نخست در یاسوج برگزار شد و اکنون چند روزی است که در کرمان هستیم. شرایط تمرین خوب است یعنی شرایط تمرین را خوب ساختیم. همه هدف و برنامه ریزی کنونی ما مسابقات قهرمانی آسیا است که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک برنامه ریزی خواهیم کرد. برنامه ریزی برای کسب سهمیه المپیک به شرایط تمرین و آمادگی بدنی بستگی دارد که باید اردو بگذاریم و مستقیماً بعد از مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانند به مسابقات کسب سهمیه المپیک بروند. در حال حاضر چون همه هدف قهرمانی آسیا است برای مسابقات کسب سهمیه المپیک هیچ تصمیمی نگرفتیم.

مرادی در خصوص نحوه کسب سهمیه المپیک و تغییراتی که در این دوره به وجود آمده اظهار کرد: برای دوره‌های قبل المپیک یک رکورد انتخاب می‌شد و هر کسی که آن را بدست می‌آورد به المپیک می‌رسید اما اکنون اینگونه نیست. برای این دوره رکوردهایی را انتخاب کردند که طبق آن تعداد مشخصی در هر ماده می‌توانند کسب سهمیه کنند. مثلاً در ماده ۸۰۰ متر فکر می‌کنم ۵۶ نفر می‌توانند کسب سهمیه کنند. یک حدنصاب هم دارد که با توجه به آن ۵۶ نفری که رکورد بهتری داشته باشند می‌توانند وارد مسابقات المپیک شوند. این تعداد و رکوردها در هر ماده متفاوت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای مسابقات قهرمانی آسیا ملاک انتخابی تعیین کرده است یا خیر گفت: فدراسیون که قبل هر مسابقه یک برنامه و تصمیمی برای این منظور دارد که هم می‌تواند بر اساس رکورد باشد و هم نفرات. نمیدانم برای مسابقات قهرمانی آسیا ملاک انتخابی چیست اما شاید همانند دوره قبل قهرمانی آسیا که ملاک انتخاب رکورد بود، باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.