صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / انعقاد قرارداد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی در پردیس

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

انعقاد قرارداد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی در پردیس

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که متروی پردیس از اولویت‌های وزارتخانه است، گفت: امروز دو قرارداد بزرگ همکاری را برای توسعه زیرساخت‌ها و متروی پردیس به 2000 میلیارد تومان منعقد می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی پردیس مسکن مهر

به گزارش کسب و کار نیوز، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های پردیس و مطالعات فاز ۲ قطار برقی تهران – پردیس، اظهار کرد: بعد از حضور مهندس اسلامی شاهد تحولی در برنامه‌های تحت مدیریت وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی با اشاره پروژه به مترو، زیرساخت و چهار بانده کردن خطوط بزرگراه پردیس، گفت: پروژه‌هایی که امروز کلنگ‌زنی می‌شوند تأثیر بسزایی در رونق شهر جدید پردیس خواهد گذاشت.

استاندار تهران با بیان این‌که هرجا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ورود کرده شاهد سرعت و کیفیت اجرای کارها بوده‌ایم، ادامه داد: با توجه به ساختار جمعیتی که شهر پردیس پیدا می‌کند که اکثراً جوان هستند باید پیوست‌های فرهنگی در این شهر لحاظ شود همچنین برای انتقال لکه‌های صنعتی، اشتغال و رونق تولید هم اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

محسنی بندپی با ابراز گلایه‌مندی از دستگاه‌های خدمات‌رسان که وظیفه تأمین زیرساخت‌ها و انشعابات را برعهده دارند، اظهار کرد: متأسفانه دستگاه‌های خدمات‌رسان هر کدام به نحوی قصد داشتند از مسئولیت خود شانه خالی کنند که تکلیف کردیم کارها را انجام دهند و به طور جدی فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری

به گزارش کسب و کار نیوز ، اشتغال و بیکاری از جمله موضوع های اساسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.