صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / مربی ملی به دنبال جبران شکست در لیگ برتر فوتبال بانوان
مربی ملی به دنبال جبران شکست در لیگ برتر فوتبال بانوان

مربی ملی به دنبال جبران شکست در لیگ برتر فوتبال بانوان

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم می‌روند.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان - دیدار تیم‌های سپاهان و راهیاب ملل مریوان

به گزارش کسب و کار نیوز، سوت آغاز رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه (۱۱ بهمن) زده می‌شود و ۱۲ تیم رقابت خود را در هفته‌های پایانی نیم فصل اول پیگیری می‌کنند. از آنجایی که تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال از ۱۹ تا ۲۸ بهمن ماه در تورنمنت چهارجانبه هند با حضور تیم‌های هند، میانمار و سنگاپور شرکت می‌کند بازی‌های این هفته از جمعه به پنج شنبه انتقال داده شد.

با توجه به برنامه مسابقات در هفته نهم به نظر می‌رسد تقابل راه‌یاب ملل مریوان و ذوب آهن اصفهان جذاب‌ترین دیدار است. این بازی در حالی برگزار می‌شود که ذوب آهن با ۱۷ امتیاز در رتبه دوم و راه‌یاب با ۱۶ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند. یک امتیاز اختلاف حساسیت این بازی را برای تیم‌ها بیشتر کرده تا هر کدام تلاش کنند فاتح میدان شوند. اما در این میان شاگردان شادی مهینی در راه یاب میزبان هستند و همین کفه ترازو را برای آنها سنگین‌تر کرده است. مهینی و تیمش که هفته گذشته برابر بم شکست خورده بودند و از رتبه دوم به چهارم سقوط کردند به دنبال قرار گرفتن دوباره در جمع سه تیم برتر لیگ هستند.

تیم صدرنشین بم کرمان و تیم دوم جدولی شهرداری سیرجان به نظر می‌رسد کار سختی برابر رقبای خود نداشته باشند.

دیدار شهرداری بم کرمان، صدرنشین لیگ با همیاری آذربایجان ارومیه به دلیل انصراف تیم ارومیه از حضور در این دیدار لغو شد. بنابراین احتمال دارد مطابق با قانون باخت فنی این تیم اعلام شود و بم بدون اینکه بازی کند سه امتیاز دیگر به دست می‌آورد.
هانیه زینالی سرپرست تیم ارومیه در گفت و گو با ایسنا مشکلات مالی را دلیل انصراف از انجام این دیدار اعلام کرد و افزود: به خاطر حضور تیم ملی بانوان در تورنمنت چهار جانبه هند بازی‌های این هفته یک روز و بازی‌های هفته آینده دو روز جلو کشیده شدند. به همین دلیل فاصله بین این دو بازی کمتر می‌شود و چون فاصله‌مان تا بم زیاد و هزینه بر است اگر این بازی را شرکت کنیم به بازی هفته بعدمان که برابر ذوب آهن است نمی‌رسیم چون تا به بم برسیم دو روز و نیم در راه هستیم و بعد از انجام بازی باید مستقیم به اصفهان برویم که یک روز طول می‌کشد. در نتیجه بازیکنانمان بدون هیچ تمرینی باید به میدان بروند و هر دو بازی را از دست می‌دهیم.
زینالی تاکید کرد که دیگر بازی‌های لیگ را انجام می‌دهند و تنها در این دیدار حاضر نمی‌شوند.

شهرداری سیرجان نیز در حالی به مصاف نماینده سپیدار می‌رود که این تیم قائمشهری با یک تساوی و هفت باخت در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. علاوه بر این ملوان بندرانزلی نیز در خانه با پارس جنوبی بوشهر و سپاهان نیز با خلیج فارس شیراز قعرنشین بازی می‌کنند.

بازی‌های هفته نهم

راه یاب ملل مریوان _ ذوب آهن اصفهان

سپیدار قائمشهر _ شهرداری سیرجان

ملوان بندرانزلی _ پارس جنوبی بوشهر

سپاهان اصفهان _ خلیج فارس شیراز

آذرخش تهران _ پالایش گاز ایلام

جدول رده بندی لیگ برتر
تیم‌ها تفاضل امتیاز
شهرداری بم ۴۴ ۲۴
شهرداری سیرجان ۱۵ ۱۷
ذوب آهن اصفهان ۱۱ ۱۷
سپاهان اصفهان ۱۹ ۱۶
راه یاب ملل مریوان ۱۸ ۱۶
ملوان بندرانزلی ۱۵ ۱۴
پالایش گاز ایلام ۲ ۱۲
همیاری آذربایجان غربی ۷ ۹
پارس جنوبی بوشهر ۸_ ۹
آذرخش تهران ۴۷_ ۳
سپیدار قائمشهر ۳۵_ ۱
خلیج فارس شیراز ۴۱_ ۱

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.