چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / محمدی‌راد: مسئولیت باخت مقابل سایپا با من است/ امروز قابل تحمل نبود!

محمدی‌راد: مسئولیت باخت مقابل سایپا با من است/ امروز قابل تحمل نبود!

سرمربی تیم‌والیبال شهرداری ورامین گفت: مسئولیت باخت مقابل سایپا با من است و امروز اصلا قابل تحمل نبود.

رحمان محمدی راد - هاوش گنبد

به گزارش کسب و کار نیوز، رحمان محمدی‌راد در خصوص شکست سه بر صفر تیمش (شهرداری ورامین) مقابل سایپا به خبرنگاران گفت: من تنها می‌توانم بگویم بازی خوب سایپا دلیل نتیجه بود و آن‌ها امروز عالی بازی کردند، ما اصلاً تصور نمی‌کردیم که سایپا با این قدرت بازی کند و ما را در کل بازی تحت فشار گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: متأسفانه امروز یکی از روزهای بد تیم ما بود و تا به الان که در لیگ مسابقه داده‌ایم چنین روزی را نداشتیم. امروز اصلاً قابل تحمل نبود و از همه تماشاگران و افراد داخل سالن عذر خواهی می‌کنم. مسئولیت این باخت به گردن من است و امیدوارم در ادامه راه جبران کنیم.

او افزود: ما همیشه صحبتی که در طول تمرینات و مسابقات با بازیکنانمان انجام داده‌ایم این است که به رقبا احترام بگذاریم و تا امروز هم اینگونه بوده اما سایپا امروز واقعاً خوب بازی کرد و مشکل این بود که ما مثل همیشه نبودیم. البته سایپا از بهترین تیم‌های لیگ است، شاید از نظر جایگاه در جدول شرایط خوبی ندارند اما یکی از بهترین تیم‌های لیگ از نظر مهره هستند. ما برای این بازی هم آماده شده بودیم اما واقعاً عجیب بود که چرا نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.