صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / حمایت بانک توسعه صادرات از صنایع تبدیلی و کشاورزی در همدان

حمایت بانک توسعه صادرات از صنایع تبدیلی و کشاورزی در همدان

رییس شعبه همدان بانک توسعه صادرات گفت:این شعبه با هدف حفظ اشتغال موجودواشتغالزایی پایداردراستان که باتوسعه صادرات محصولات تولیدی واحدهامحقق می شود،همواره بعنوان یک بازوی توانمنددرکنار صادرکنندگان است.

بانک توسعه صادرات ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، صفر قره داغی در گفت و گو با روابط عمومی بانک توسعه صادرات درخصوص پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه، افزود: در راستای حمایت موثر از صادرات غیر نفتی استان، این شعبه از سال ۹۲ تا کنون بالغ بر یک هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش در دامنه نرخ ۱۱تا ۱۸ درصد به واحدهای تولیدی صادراتی در بخش های صنایع تبدیلی، صنایع کشاورزی و سیمان پرداخت نموده است.

رییس شعبه همدان بانک توسعه صادرات گفت: همچنین به منظور واردات مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی بالغ بر چهار میلیون و ۷۸۰ هزار دلار در قالب حوالجات و اعتبار اسنادی وارداتی انجام شده است .

به گفته قره داغی، بانک توسعه صادرات تعداد ۷۱ فقره انواع ضمانتنامه بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال در جهت کمک و حمایت از واحدهای تولیدی در سطح استان همدان صادر نموده است .

قره داغی یاد آور شد: با توجه به اینکه استان همدان یکی از قطب های تولید سیب زمینی در کشور است، از سال ۹۲ تاکنون نزدیک به ۸ میلیون دلار حواله ارزی جهت واردات بذر سیب زمینی مورد نیاز کشاورزان استان صادر شده است . رییس شعبه همدان بانک توسعه صادرات افزود: ۸۰ درصد از صادرکنندگان نمونه استان از مشتریان شعبه هستند.

وی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد بسترهای مناسب جهت افزایش صادرات استان و کشور همچون گذشته بعنوان حامی قوی در کنار صادرکنندگان بوده و به وظایف قانونی خود عمل کند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.