صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حقوق ترامپ و معاونش با تعطیلی مجدد دولت قطع می‌شود
حقوق ترامپ و معاونش با تعطیلی مجدد دولت قطع می‌شود

حقوق ترامپ و معاونش با تعطیلی مجدد دولت قطع می‌شود

گروهی از قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای دو حزبی ارائه کردند که پرداخت حقوق رئیس‌جمهوری، معاون رئیس‌جمهوری و اعضای کنگره آمریکا را حین تعطیلی دولت متوقف می‌کند.

ترامپ

به گزارش کسب و کار نیوز، به گزارش پایگاه خبری هیل، جرد گولدن، از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به همراه دن کرنشاو، نماینده جمهوری‌خواه و مکس روز، نماینده دموکرات روز سه‌شنبه این لایحه را ارائه کردند.

این قانونگذاران در بیانیه‌ای اعلام کردند، لایحه مذکور تحت عنوان “قانون همبستگی در حقوق ۲۰۱۹” با هدف جلوگیری و محدود کردن دوره تعطیلی‌های دولت فدرال در آینده و تضمین این مساله است که قانونگذاران همان ضرری را که کارکنان فدرال حین دوره تعطیلی متحمل می‌شوند، احساس می‌کنند.

گلدن در بیانیه‌ای گفت: کارکنان فدرال حین تعطیلی دولت حقوقی دریافت نمی‌کنند. سیاستمداران هم باید همین گونه باشند. این لایحه اجازه نمی‌دهد تا مردم آمریکا گروگان‌های سیاسی رهبران حزب شوند و به بازگشت تفکر به میز تأمین مالی دولت کمک می‌کند.

طبق این لایحه، پرداخت حقوق دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و قانونگذاران آمریکایی حین تعطیلی دولت متوقف می‌شود و بعد بازگشایی دوباره دولت به روال عادی بازمی گردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.