چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / البرز / توقف توزیع مرغ گرم در کرج
توقف توزیع مرغ گرم در کرج

توقف توزیع مرغ گرم در کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: تا اطلاع ثانوی مرغ گرم در بازار روزهای کرج توزیع نمی‌شود.

مرغ

عباس وحیدی درباره توزیع نشدن گوشت گرم مرغ در بازار روزهای شهر، اظهار کرد: به دلایلی گوشت مرغ گرم با نرخ دولتی تا اطلاع ثانوی در بازار روزهای کرج توزیع نخواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی خاطرنشان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج صرفاً توزیع کننده گوشت و مرغ دولتی است و تا زمانی‌که از طریق سازمان جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌های مرتبط این تولیدات به دست ما نرسد، امکان توزیع در میادین و بازار روزها وجود ندارد.

وحیدی اظهار کرد: میوه و سبزی در بازار روزهای کرج نرخ مصوب و مشخصی دارد و عرضه آنها باید صرفاً با قیمت‌های تعیین شده صورت بگیرد. این سازمان وظیفه کنترل قیمت میوه را بر عهده دارد و باید با واگذاری غرفه به تولیدکنندگان و حذف واسطه‌ها میوه را با قیمت مناسب به دست مردم برساند.

وی افزود: باید قیمت انواع میوه و سبزی در غرفه‌ها نصب شده باشد تا شهروندان بتوانند بر اساس توان مالی خود برای خرید اقدام کنند.

وی با اشاره به دلیل تفاوت قیمت یک نوع میوه در میادین میوه و تره بار توضیح داد: میوه و سبزیجات بر اساس درجه یک و دو بودن دسته بندی شده و طبیعی است به خاطر اختلاف کیفیتی که دارند قیمت آنها تا حدودی با هم فرق داشته باشد.

وحیدی بیان کرد: به عنوان مثال در حال حاضر انار، انگور، پرتقال تامسون، نارنگی، سیب و موز خوشه‌ای درجه یک به ترتیب شش هزار و ۷۰۰، شش هزار و ۲۰۰، سه هزار و ۷۹۰، پنج هزار و ۹۰۰، شش هزار و ۹۰۰ و ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و درجه دو آنها به ترتیب پنج هزار و ۷۰۰، پنج هزار و ۲۰۰، سه هزار و ۱۰۰، چهار هزار و ۹۰۰، پنج هزار و ۵۰۰ و نه هزار و ۷۰۰ تومان در بازار روزهای کرج به فروش می‌رسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق آخرین نرخ مصوب، آناناس طلایی به قیمت هر کیلو ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان گران‌ترین میوه و هندوانه هر کیلو ۲,۹۰۰ تومان ارزان‌ترین میوه میادین میوه و تره بار کرج است.

سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در بخش دیگری ازصحبت‌های خود به عدم توزیع گوشت گرم مرغ در بازار روزهای شهر، گفت: به دلایلی گوشت مرغ گرم با نرخ دولتی تا اطلاع ثانوی در بازار روزهای کرج توزیع نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج صرفاً توزیع کننده گوشت و مرغ دولتی است و تا زمانی‌که از طریق سازمان جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌های مرتبط این تولیدات به دست ما نرسد، امکان توزیع در میادین و بازار روزها وجود ندارد.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.