صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / واگذاری کارخانه به رئیس میراث فرهنگی تکذیب شد
واگذاری کارخانه به رئیس میراث فرهنگی تکذیب شد

واگذاری کارخانه به رئیس میراث فرهنگی تکذیب شد

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هیچ گونه شرکت و یا کارخانه ای با عنوان قطعات ایران خودرو به رئیس این سازمان و یا نزدیکان وی در هیچ دوره ای واگذار نشده و این خبر از اساس کذب است.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ،حسین اربابی با اعلام این مطلب در خصوص اظهارات روز گذشته نماینده مردم نیشابور در خصوص واگذاری شرکت قطعات ایران خودرو از سوی رئیس جمهوری به خاندان علی اصغر مونسان ،تصریح کرد: هیچ سندی دال بر این که وی و یا نزدیکان ایشان صاحب چنین کارخانه ای باشند وجود ندارد و هیچ گونه واگذاری انجام نشده است.
وی افزود: از خانم هاجر چنارانی تقاضا داریم چنانچه مدارک مستند و مستدلی دارد، آن را ارائه دهد.
اربابی با انتقاد از اظهارات بدون سند این نماینده مجلس افزود: نکته ای که اهمیت دارد این است که در وضعیت فعلی کشور مستمسک قرار دادن اخبار بدون سند و غیرمستدل و به نوعی از بین بردن اعتماد مردم است.
معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی در ادامه گفت: اعتماد مردم به نظام آن هم در چهل سالگی انقلاب به راحتی به دست نیامده که با انتشار اخبار بدون سند و فاقد استدلال بخواهیم آن را خدشه دارکنیم و این کار به نحوی آب به آسیاب دشمن ریختن است.
نماینده نیشابور در نشست علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی گفته است: رئیس جمهوری بعد از گذشت ۶ ماه از حضور در نهاد ریاست جمهوری، شرکت قطعات ایران خودرو را به خاندان مونسان واگذار کرد و این مسئله متاسفانه شرکت اگزوز خودرو خراسان را با مشکلات بسیاری مواجه کرده و این شرکت امروز حدود ۲۰۰ کارگر خود را اخراج کرده است.
فراهنگ ** ۳۳۷۷ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.