صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / قرارداد ۲۰۰ هزار تومانی در لیگ کشتی بانوان!
قرارداد ۲۰۰ هزار تومانی در لیگ کشتی بانوان!

قرارداد ۲۰۰ هزار تومانی در لیگ کشتی بانوان!

قراردادهای دختران کشتی گیر در لیگ کشتی کلاسیک بانوان به گونه ای است که اکثر آنها بدون دریافت هیچ پولی کشتی می‌گیرند و برخی از آنها نیز با مبالغی بسیار کم حاضر به عقد قراداد می‌شوند.

فصل دوم لیگ برتر کشتی کلاسیک بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: ” تعهدات تیم‌ها به هیأت‌های استانی برمی‌گردد و تیم‌ها باید ضوابط لیگ را رعایت کنند.”

در صورتی که فدراسیون باید شرایط قراردادی مشخصی را به باشگاه‌ها اعلام کند و بر کلیه مراحل ثبت و اجرای آن نظارت داشته باشد.

گاهی این نظر هم بیان می‌شود که کشتی بانوان رشته نوپا است و فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده بنابراین صرف حضور تیم‌ها و ورزشکاران در جریان مسابقات کفایت می‌کند. شاید در ماه‌های اول چنین موضوعی قابل قبول باشد اما بعد از یک سال نمی‌توان این نظر را داشت و تصمیم‌گیری برای رشته‌ای که به دنبال فعالیت حرفه‌ای است را به آینده‌ای نامعلوم موکول کرد.

نیکبخت معتقد است: ” با توجه به اینکه مخارج ورزشکار در سطح حرفه‌ای زیادی است و در همه دنیا مسابقات لیگ و قراردادها برای حمایت از ورزشکار حساب می‌شود، فدراسیون باید در مورد قراردادها قوی‌تر عمل کند. بانوان سایر رشته‌ها در این زمینه نسبت به کشتی وضعیت بهتری دارند، ولی ما بدون اینکه هیچ دریافتی داشته باشیم کشتی می‌گیریم. “

سه فصل از لیگ کشتی کلاسیک بانوان برگزار شده و انتظار می‌رود فدراسیون هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات قراردادی کشتی گیران تصمیمات لازم را اتخاذ کند تا همانگونه که با ابداع این رشته موجب تحقق آرزوی دختران زیادی شد با قراردادهایی فاقد حقوق ورزشکار باعث دلسردی آنها نشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.