صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / خوشدست با نگاه خیره به صداگذاری رسید
خوشدست با نگاه خیره به صداگذاری رسید

خوشدست با نگاه خیره به صداگذاری رسید

فیلم بلند «نگاه خیره» به کارگردانی فرزاد خوشدست پس از پایان فیلمبرداری به مرحله آهنگسازی رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، «نگاه خیره» فیلم بلند و داستانی ِ فرزاد خوشدست که در ژانر اجتماعی تولید شده پس از پایان مرحله صداگذاری، وارد بخش انتخاب آهنگساز برای ساخت موسیقی فیلم شده است.
در خلاصه این فیلم داستانی آمده است: «سیل که آمد کل روستا را برد … پدر زنم هم برد… وگرنه من و روژان هیچوقت حاضر نبودیم روستا رو ول کنیم بیاییم شهر.»
فرزاد خوشدست که سابقه شاگردی عباس کیارستمی را در کارنامه هنری خود دارد قبلا با ساخت فیلم های مستند، شناخته شد. او در این زمینه، موفقیت هایی کسب کرد که آخرین آنها همزمان با حضور فیلم بلند مستندش«زنی که نام ندارد» در جشنواره کپنهاگ دانمارک رقم خورده است.
فیلم داستانی «نگاه خیره» اوایل تابستان امسال موفق به کسب مجوز ساخت از شورای پروانه ساخت فیلم های ویدئویی شد. فیلمبرداری این فیلم در بیش از هفده لوکیشن واقع در شهر تهران و شهرستان های اطراف با صرف بودجه ای مستقل انجام شده است.
بازیگران این فیلم را توماج دانش بهزادی، تینو صالحی، امین میری، علیرضا ثانی فر، آدین عطار و مرضیه بدرقه تشکیل می دهند. حمیدرضا فلاحی و میثاق زارع به صورت افتخاری در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. توماج دانش بهزادی در این فیلم، در نقش یک مهاجر کُرد ظاهر شده است.
بخش جلوه های ویژه تصویری این فیلم توسط علی کمالی و با صرف مدت زمانی طولانی اجرایی شده است. علی کمالی؛ طراح تروکاژ تصویری فیلم «نگاه خیره» قبلا در آخرین فعالیت اش فیلم ۲۴فریم به کارگردانی عباس کیارستمی را در کارنامه کاری خود دارد. بنا بر این گزارش، علی کمالی به تازگی مرحله «ویژوال تصویری» فیلم «نگاه خیره» را به اتمام رسانده و به زودی خروجی نهایی آن توسط امیر سحرخیز در استودیو «روشنا» اتالوناژ خواهد شد.
عوامل تهیه فیلم «نگاه خیره» شامل فرزاد خوشدست؛ نویسنده و کارگردان، بهادر فتاح؛ فیلمبردار، علی نوین نژاد و علی علوی؛ صدابرداران، فرزاد خوشدست و بهادر طاری؛ تدوین، حسن مهدوی؛ صداگذار، پرشنگ بهرامی؛ طراح گریم، علی کمالی؛ تروکاژ کامپیوتری، احمد رضایی راد؛ طراح تیتراژ و لوگو، امیر سحرخیز؛ اتالوناژ، ستاره رضایی؛ منشی صحنه، دری دقیقه رضایی؛ طراح لباس، مهدی کاظمی؛ طراح صحنه، محمد کرباسی و مهدی صحبتی؛ مربی سگ ها، سعیده حمیدی؛ سرپرست هنرورها، مژگان صیادی؛ عکاس، دری رضایی؛ مجری طرح و مدیر تولید، علی تقی پور؛ جانشین تولید، فرزاد خوشدست؛ تهیه کننده، نگار اسکندری مشاور رسانه: لیلا افشار و مسعود دلیری؛ مشاور تهیه کننده است.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.