صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / برکناری سرپرست و بازگشت رییس دوشغله در کمیته پزشکی فدراسیون کشتی!
برکناری سرپرست و بازگشت رییس دوشغله در کمیته پزشکی فدراسیون کشتی!

برکناری سرپرست و بازگشت رییس دوشغله در کمیته پزشکی فدراسیون کشتی!

سرپرست کمیته پزشکی فدراسیون کشتی می‌گوید: بدون اینکه به وی اطلاع داده شود از مسئولیت خود کنار گذاشته شده و ظاهراً رئیس قبلی این کمیته که به علت دو شغله بودن مجبور به استعفا شده بود، به کار بازگشته و قرارداد خود را به امضا رسانده است!

چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام - اراک

به گزارش کسب و کار نیوز، در این باره اظهار کرد: پس از استعفای آقای خادم و متعاقب آن انتخاب بنی‌تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی، بنا بر رسم ادب برای عرض تبریک و همچنین کسب تکلیف جهت ادامه کار نزد او رفتم که او در این دیدار اعلام کرد مشکلی در ادامه همکاری بنده با فدراسیون کشتی وجود ندارد اما اعلام کرد”به دیگر پرسنل کمیته پزشکی بگو به خانه بروند چرا که اوضاع مالی فدراسیون خوب نیست و من نمی‌خواهم باری را بر دوش رئیس آینده فدراسیون بگذارم”

وی افزود: این موضوع گذشت تا اینکه رقابت‌های جام کودک فرا رسید و با اینکه هنوز هیچ قرارداد جدیدی از سوی فدراسیون با من منعقد نشده بود بر اساس دوستی و معرفت و برای اینکه مشکلی برای کشتی‌گیران پیش نیاید به سالن مسابقات رفتم اما مشاهده کردم که فدراسیون برایم آیدی کارت صادر نکرده و من نمی‌توانم کاری انجام بدهم. دو هفته بعد از این اتفاق نیز فهمیدم فدراسیون کشتی با پرسنل من قرارداد جدید امضا کرده اما هیچ تماسی برای ادامه کار با من نگرفتند.

عقیلی با ابراز گلایه از نوع برخورد مسئولان فدراسیون کشتی گفت: جالب است بدانید با امدادگر کادر پزشکی قرارداد بسته‌اند اما با من که پزشک هستم و حقوقم نیز به اندازه او بود قرارداد امضا نکرده‌اند.

وی در واکنش به حضور تورج ملک محمدی رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی و اینکه ظاهراً وی علی‌رغم دو شغله بودن کماکان با فدراسیون کشتی همکاری می‌کند، اظهار کرد: ملک محمدی به علت دو شغله بودن و پست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی مجبور به استعفا شد و هنوز هم مانند سابق به عنوان دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی فعالیت می‌کند. آنطور که من شنیدم وی تقریباً مسئولیت را در کمیته پزشکی فدراسیون کشتی بر عهده گرفته اما حکمی برایش صادر نشده است! رفتن او به علت دو شغله بودن بود اما با اینکه وضعیت او هیچ تغییری نکرده چطور باز هم به فدراسیون کشتی بازگشته و مشغول به فعالیت شده است؟

عقیلی در پایان گفت: بر اساس قراردادی که در زمان ریاست رسول خادم که سال گذشته منعقد شد، من آخرین مسئول کمیته پزشکی فدراسیون کشتی هستم و به هیچ وجه انتظار چنین برخوردی را از مسئولان فدراسیون کشتی نداشتم. اگر من را نمی‌خواستند می‌توانستند خیلی راحت و مؤدبانه این موضوع را به من اعلام کنند و انتصاب فرد جدید را نیز در سایت فدراسیون طبق رسم همیشگی درج کنند، نه اینکه بدون هیچ اطلاعی من را این طور کنار بگذارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.