صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / آشوری: عملکرد کاراته در پاریس می‌توانست بهتر از این باشد / بابت مهدی‌زاده نگرانی نداریم
آشوری: عملکرد کاراته در پاریس می‌توانست بهتر از این باشد / بابت مهدی‌زاده نگرانی نداریم

آشوری: عملکرد کاراته در پاریس می‌توانست بهتر از این باشد / بابت مهدی‌زاده نگرانی نداریم

سرپرست فدراسیون کاراته با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی کاراته در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس گفت: اشکالاتی به عملکرد تیم وارد بود که باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق و برطرف کردن این اشکالات به سمت جلو حرکت کنیم.

محسن آشوری

محسن آشوری در گفتگو با ایسنا، درباره نتایج کاراته‌کاهای ایران در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس به عنوان مرحله نخست رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ اظهار کرد: از نتیجه بدست آمده رضایت دارم هر چند معتقدم عملکرد تیم می‌توانست بهتر از این نیز باشد. اشکالاتی به عملکرد تیم وارد بود که باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق و برطرف کردن این اشکالات به سمت جلو حرکت کنیم. در مجموع هم ورزشکاران و هم کادر فنی زحمت خودشان را کشیدند و باید برای کسب موفقیت‌های بیشتر در مراحل بعدی لیگ جهانی کاراته وان برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شد و کادر فنی به جمع بندی‌های لازم رسید. در مجموع حضور در این رویداد شرایط خوبی را برای کاراته ایران فراهم کرد تا با برداشت درست از عملکرد تیم گام به گام به سمت جلو حرکت کنیم. قطعاً با مدیریت خوب و با برنامه ریزی دقیق می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری نیز برسیم.

سرپرست فدراسیون کاراته افزود: اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ در پاریس برگزار شد و فدراسیون جهانی مراحل دیگری را نیز در سال ۲۰۱۹ پیش بینی کرده و امیدوارم در پایان سال ۲۰۱۹ بتوانیم سهمیه‌های لازم را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ از طریق حضور در این رقابت‌ها و کسب نتایج لازم بدست بیاوریم. این اتفاق با توجه به پتانسیل نفرات تیم ملی و دانش کادر فنی شدنی است و امید زیادی برای رسیدن به اهدافمان داریم.

وی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما این است بتوانیم سهمیه‌های کامل را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ از طریق رقابت‌های کاراته وان ۲۰۱۹ بدست آوریم. امیدوارم با حمایت‌هایی که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد و همگرایی و تعامل هر چه بیشتر به این هدف برسیم.

آشوری درباره حضور مهدی‌زاده در وزن جدید و اینکه آیا باید از نو برای کسب سهمیه المپیک در وزن جدید امتیازات لازم را جمع آموری کند یا خیر، گفت: مهدی زاده در ۶۰- کیلوگرم مبارزه می‌کرد اما بدلیل اینکه وزنش بیشتر بود برای حضور در هر رویداد باید وزن زیادی کم می‌کرد. با توجه به اینکه او باید در ۱۱ رویداد مبارزه کند عملاً کار بسیار سختی برای کاهش وزن در همه این رقابت‌ها داشت که باعث می‌شد تأثیر منفی بر عملکردش داشته باشد و با افت روبرو شود، به همین دلیل پس از بررسی‌های لازم بنا شد وی به یک وزن بالاتر برود. او یک دنیا تجربه دارد و نامش لرزه بر اندام حریفان می‌اندازد و بدون شک می‌تواند در وزن جدید نیز به موفقیت‌های بسیار خوبی برسد.

سرپرست فدراسیون کاراته تصریح کرد: از آنجا که برای حضور در المپیک اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم ادغام شده اند به این نتیجه رسیدیم که بهتر است مهدی‌زاده با تجربه‌ای که دارد به یک وزن بالاتر برود. با فدراسیون جهانی نیز مکاتبه کردیم تا امتیازات او در وزن قبلی برای رنکینگ لحاظ شود اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. امیدواریم پاسخ مثبت دریافت کنیم در غیر این صورت نیز با توجه به ظرفیت بالای این ورزشکار نگرانی از بابت کسب سهمیه توسط مهدی زاده نداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.