صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / نایب قهرمان جام تختی: طلسم ۲۰ ساله اصفهانی‌ها را شکستم/ رئیس قبلی هیئت ۸۰ هزار تومان پاداش داد
نایب قهرمان جام تختی: طلسم ۲۰ ساله اصفهانی‌ها را شکستم/ رئیس قبلی هیئت ۸۰ هزار تومان پاداش داد

نایب قهرمان جام تختی: طلسم ۲۰ ساله اصفهانی‌ها را شکستم/ رئیس قبلی هیئت ۸۰ هزار تومان پاداش داد

نایب قهرمان وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جام بین المللی تختی گفت: قهرمانی من را به فکر حضور در مسابقات آسیایی و جهانی می‌انداخت.

سکوی وزن 82 کیلوگرم جام تختی

عباس مهدی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سطح فنی مسابقات بین‌المللی تختی، اظهار کرد: مرحله آخر انتخابی تیم ملی بود و کشتی‌گیرها غربال شده بودند که این منجر به بالا رفتن سطح فنی مسابقات شده بود.

وی ادامه داد: کشورهای دیگر به جز چند مورد، نفرات دوم خود را آورده بودند و به جز دو مورد، زیاد عالی نبودند، اما ضعیف هم نبودند. از خود ایران نیز به جز چند نفر در کل وزن‌ها همه حاضر بودند.

مهدی زاده در ارتباط با شکستن طلسم بیست ساله حضور اصفهانی‌ها در فینال مسابقات تختی خاطر نشان کرد: اول شدن در این تورنمنت من را به فکر حضور در مسابقات آسیایی و جهانی می‌انداخت، اما دوم شدن فعلاً مزیتی برای من ندارد و اکنون از این وضعیت ناراحت هستم.

فرنگی کار ۲۱ ساله اصفهانی، ادامه داد: این رکورد برای استان خوب است و مزیت دوم شدن برای خودم فعلاً قطعی نیست و بستگی به تصمیم مربیان تیم ملی در اردوها دارد.

مهدی زاده همچنین افزود: سعید عبدولی نیز در این وزن حضور دارد و قرار است در مسابقات ترکیه محک بخورد و با وجود دوم شدن من، فعلاً نفر سوم این وزن هستم. احتمال دارد برای مسابقات آسیایی عبدولی نباشد و ما دو نفر سنجیده شویم، اما اینکه چه زمانی مشخص شود، اطلاعی ندارم.

وی در رابطه با حمایت کشتی اصفهان، افزود: سال گذشته مقام بین‌المللی نداشتم، اما نفر اول مسابقات کشوری شدم که رئیس سابق هیئت کشتی فقط ۸۰ هزار تومان پول نقد به من داد که از ایشان تشکر می‌کنم.

مهدی زاده همچنین ادامه داد: هیئت کشتی کنونی مدت زیادی نیست آمده و در این زمان اتفاق خاصی برای من نیفتاده است، اما می‌دانم کارهای خوبی انجام شده و فکر می‌کنم نسبت به دوره قبل اتفاقات بهتری رقم بخورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.