صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مطهری: برای استمهال وام کشاورزان با وزیر اقتصاد صحبت می‌کنیم
مطهری: برای استمهال وام کشاورزان با وزیر اقتصاد صحبت می‌کنیم

در پاسخ به تذکر نماینده سیرجان

مطهری: برای استمهال وام کشاورزان با وزیر اقتصاد صحبت می‌کنیم

علی مطهری در پاسخ به تذکر نماینده مردم سیرجان در مجلس که گفت دولت محترم به بحث استمهال وام‌های کشاورزی توجه کنند، تصریح کرد: حتماً با وزیر اقتصاد صحبت خواهیم کرد.

مطهری نایب مجلس

به گزارش کسب و کار نیوز، شهباز حسن‌پور در تذکری شفاهی در جلسه‌ امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر من به همه‌ مسئولین بحث گرانی و معیشت مردم است که ان‌شاءالله به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد. تذکر دوم من به معاون پارلمانی رئیس جمهور است. از ایشان می‌خواهم که در چهلمین سال انقلاب برای احترام گذاشتن به خواسته‌های به حق مردم، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همه‌ مجموعه‌های زیر مجموعه‌ وزرات کشور در دهه فجر ۴۰ درصد تخفیف برای محصولات قائل باشند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دستور فرمائید که کلیه‌ وزرا، معاونین، رؤسای سازمان‌ها، نهادها در دهه‌ فجر میان مردم رفته تا هم از مردم روحیه گرفته و هم وضعیت آنان را درک کنند. بسیاری از دستور العمل‌هایی که امروز شاهد آن هستیم دستور العمل‌های زائدی هستند که در صورت رفتن وزرا بین مردم این دستور العمل‌های زائد حذف می‌شود.

وی خطاب به علی مطهری گفت: شما نماینده مردم شریف تهران هستید شاید به مشکلات ما شهرستانی‌ها واقف نباشید. استمهال وام‌های کشاورزان فریاد مردم را درآورده است. انتظار می‌رود شما که مورد تأیید نظام و دولت هستید دستور دهید که دولت محترم به بحث استمهال وام‌های کشاورزی توجه کنند. جناب آقای جهانگیری آن را ابلاغ فرموده است اما سیستم‌های بانکی در جهت انجام آن اقدامی انجام نداده‌اند. هر چند در بخش‌هایی بانک‌ها خوب کار کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حسن پور در ادامه تذکر خود خطاب به مطهری گفت: همچنین استدعا دارم که از این تریبون مقدس اعلام بفرمائید که مسئولین حداقل در دهه‌ فجر و به احترام شهدا به جای پمپاژ یأس و ناامیدی، امید را به مردم هدیه کنند.

علی مطهری که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: در مورد استمهال وام‌های کشاورزان ما حتماً با وزیر اقتصاد صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.