صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / دشمن به دنبال جابجایی واقعیت‌هاست
دشمن به دنبال جابجایی واقعیت‌هاست

فرمانده سپاه روح الله:

دشمن به دنبال جابجایی واقعیت‌هاست

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره اینکه دشمن تلاش می‌کند که جشن ۴۰ سالگی انقلاب را به کام مردم تلخ کند، گفت: دشمن به دنبال جابجایی واقعیت‌ها و انحراف انقلاب از مسیر اصلی است.

فرمانده سپاه روح الله

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به برگزاری این آئین در مسجد مقدس زاده این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت، با مسجدمحوری به پیروزی رسید و در مساجد ادامه حیات داد و باید با مسجدمحوری علاوه بر مقابله با توطئه‌های دشمنان برای جلوگیری از انحراف اهداف انقلاب، سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کند.

وی از سپاه به عنوان یک نهاد مردمی برآمده از بطن مردم یاد کرد که برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای نظام با رویکرد مسجد محوری به کشور خدمت می‌کند و گفت: سپاه براساس یک تغییر رویکرد بنا دارد تا تمام فعالیت‌های خود را برای خنثی کردن توطئه دشمن در مساجد انجام دهد.

سردار کریمی در ادامه به ۴۰ سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: ۴۰ سالگی در فرهنگ دینی و عمومی ما از معنویت خاصی برخوردار است. انقلاب در ۴۰ سالگی به سن پختگی رسیده و ریشه دوانده است و در طول این چهل سال در مقابل همه طوفان‌هایی که وزید و خواهد وزید استقامت کرده است و با وجود همه توطئه‌ها به مسیر پرفراز و نشیب خود ادامه داده است.

وی افزود: دشمن با برخورداری از تکنولوژی‌های پیچیده بنا دارد با یک عملیات روانی سنگین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را جابجا به نسل جوان منتقل کند تا با استمرار این توطئه شوم دستاوردهای انقلاب به فراموشی سپرده شود.

او افزود: وظیفه نسل انقلاب تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای عظیم آن به نسل جدید است. امروز از حیث ثروت خدادادی و نسل جوان متعهد و سایر مولفه‌ها توان عبور از این برهه را داریم به شرط آنکه با اتکا به توانمندی داخلی و تبعیت از رهبری از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای انحراف انقلاب بیان کرد: دشمن به دنبال جابجایی واقعیت‌هاست تا با جابجایی حقایق انقلاب نسل جوان را از اصول انقلاب جدا کند و بین مردم و انقلاب فاصله بیندازد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه به برخی اتفاقاتی که در دوران قبل از شکل گیری انقلاب و در طول ۴۰ سال عمر انقلاب بوقوع پیوست و نظام بین الملل را تحت تأثیر قرار داد اشاره کرد و افزود: وقوع انقلاب اسلامی و فروپاشی بلوک شرق به رهبری شوروی دو اتفاق مهم در جهان بود که بسیاری از معادلات سیاسی را تغییر داد و نظام بین الملل را تحت تأثیر جدی خود قرار داده است.

وی آمریکا و شوروی را دو ابرقدرت شرق و غرب با نظام سرمایه‌داری و کمونیستی دانست و اظهار کرد: در آن دوران باید همه دولت‌ها یا زیر چتر بلوک شرق قرار می‌گرفتند یا بلوک غرب. اما انقلاب اسلامی در چنین شرایطی با سر دادن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حرف جدیدی را به رهبری امام راحل و پشتوانه مردم مطرح کرد و با شکل‌گیری این نهضت تحت عنصر معنویت، مدل جدیدی را به جهان معرفی کرد.

وی برخورداری از اطلاعات با تأسیس شبکه‌های جاسوسی مانند موساد، سیا و … به منظور سیطره در جهان را نخستین برنامه سران سلطه بیان کرد و افزود: آنها با تأسیس دانشگاه‌هایی که به ظاهر به دنبال ترویج علم بودند، در عمل برای تربیت انسان‌ها و انتقال فرهنگ غرب، فعالیت می‌کردند تا با نفوذ در جامعه هدف بر جهان سیطره پیدا کنند و انقلاب را به انحراف بکشانند.

سردار کریمی، ایجاد مراکز جهانی را دومین برنامه دشمن برای سیطره بر جهان با راه‌اندازی سازمان‌های بین‌المللی بیان کرد و افزود: دشمن به دنبال به دست گرفتن اقتصاد جهانی از طریق ایجاد بانک جهانی و سایر مولفه‌ها بود تا همه کشورها مصرف کننده بمانند و بتوانند از حیث اقتصادی نیز بر جهان سیطره یابند.

وی تهاجم فرهنگی با راه‌اندازی بنگاه‌های صوتی و تصویری خبری و شبکه‌های ماهواره‌ای را از دیگر برنامه‌های سران سلطه برای سیطره در دنیا بیان کرد و گفت: ایجاد فرقه‌های ضاله مانند وهابیت، بهائیت، شیطان پرستی، دراویش، انجمن حجتیه و سایر مکاتبی که دشمن دنبال می‌کند تا به ترویج اسلام آمریکایی و فرهنگ استکباری با تغییر زیرساخت‌های فکری و رفتاری بینجامد از دیگر اقدامات آنهاست که به تعبیر رهبری شبیخون و جنگ فرهنگی یا ناتوی فرهنگی و جنگ نرم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه خواستار استمرار ارزش‌هایی نظیر استقلال و ترمیم ارزشهایی نظیر عدالت و نیز انقلاب در ارزش‌های اقتصادی برای پیشرفت و توسعه کشور شد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار علی رسولی افزود: اتحاد و همدلی رمز پیروزی انقلاب است و برای استمرار نظام نیز انسجام ملی ضرورت دوچندان دارد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: ولایتمداری نشانه بارز زهرایی بودن است چرا که حضرت زهرا شهیده راه ولایت است.

سرهنگ حجت الله دستجانی افزود: ولایت فقیه نعمت بزرگی الهی بر جمهوری اسلامی ایران است و تحقق عینی و عملی نشانه الهی است.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای تضعیف رابطه بین مردم و حاکمیت گفت: ایجاد جو ناامیدی در بین مردم برنامه دشمن برای به چالش کشیدن انقلاب است.

سرهنگ دستجانی تصریح کرد: با مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان بذر امید و نشاط را در جامعه منتشر کرد و جامعه‌ای که امید در آن زنده باشد همواره پویا و مقتدر است.

وی تصریح کرد: تفکر انقلابی و جهادی مبارزه با استکبار به برکت انقلاب در حال گسترش است و فروپاشی استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن با تاسی به این تفکر نزدیک است.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیری از خدمات سرهنگ پاسدار علی رسولی تقدیر و سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ساوه معرفی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.