صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دادستان تهران: حصر فعلاً برقرار است
دادستان تهران: حصر فعلاً برقرار است

دادستان تهران: حصر فعلاً برقرار است

دادستان تهران در خصوص پرونده حصر، گفت: پرونده در دبیرخانه شورای امنیت ملی است و اطلاع رسانی با ما نیست اما اصل حصر فعلاً برقرار است.

دادستان تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس جعفری دولت آبادی در گفت‌وگویی رادیویی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در رابطه با توزیع گوشت گفت: پس از واکنش رئیس قوه قضائیه، دستور العمل‌هایی به دادستان‌ها ابلاغ شد. ما در قیمت گذاری دخالت نداریم و سازمان حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار در این رابطه نقش دارند. در بحث توزیع مشکلاتی وجود دارد که در این بخش ما خواستار شدیم که نهادهای دولتی در توزیع مشکلات را حل کنند که مردم در صف‌های طولانی نایستند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت در حوزه توزیع گوشت و مرغ کمتر انجام می‌شود، گفت: تیم‌های متشکل از چند نهاد از جمله تعزیرات و دادستانی سرکشی به فروشگاه‌ها را آغاز کردند و در نظارت بر فروشگاه‌ها شاهد احتکار گوشت بودیم و برخی نهادها گوشت را برای کارکنان خود انبار کرده بودند.

وی افزود: فساد منحصر به یک جا نیست و می‌تواند در همه حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی رخ دهد و هر جا متوجه آن شویم برخورد می‌کنیم.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر فردی یک بار عفو گرفته است باز هم مشمول می‌شود؟ گفت: بله اگر جرم سبک باشد به احتمال زیاد مشمول می‌شود.

دادستان تهران در خصوص پرونده حصر، گفت: پرونده در دبیرخانه شورای امنیت ملی است و اطلاع رسانی با ما نیست اما اصل حصر فعلاً برقرار است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده برادر جهانگیری و آیا پرونده مربوط به بانک گردشگری است یا تجارت کرمان هم مطرح است گفت: یک بخشی مربوط به بانک گردشگری است و تحقیقات این پرونده به طور مفصل انجام و به کارشناسی رفته است. بازپرس تصمیم نگرفته است.

جعفری دولت آبادی در خصوص پرونده حمله کنندگان به سفارت عربستان و حکم پرونده گفت: حکم اجرا شده است.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.