صفحه اصلی / اجتماعی / محیط زیست / پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران
پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه کیفیت هوای هم اکنون پایتخت در شرایط پاک است، گفت: طی امروز (۹ بهمن) وزش باد شدید در تهران پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید و گردوخاک در بندرعباس

حسین شهبازی  اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران با تداوم شرایط جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز بهمن) برای برخی ساعات بارندگی و وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی – شمال غربی انتظار می‌رود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: به‌تدریج از شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود و با تداوم این شرایط جوی تا فردا (۱۰ بهمن) کاهش محسوسی در سرعت باد مشاهده می‌شود.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دما تهران تا روز آینده کاهش جزئی خواهد یافت.

شهبازی افزود: براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز بهمن) در شرایط مطلوب است و وزش باد شدید طی برخی ساعات بعد از ظهر افزایش موقتی در غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس انتظار می‌رود در پی کاهش میزان ناپایداری جوی طی فردا (۱۰ بهمن) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۵ در شرایط سالم است، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۴۱ در شرایط پاک است.
انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۰/۰۴؛ تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور/ هشدار سرما و یخبندان در ۱۵ استان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.