صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / بلاتکلیفی والیبال تا کی؟
بلاتکلیفی والیبال تا کی؟

بلاتکلیفی والیبال تا کی؟

سال آینده یکی از پر ترافیک‌ترین سال‌ها برای والیبال است ولی با این وجود هنوز خبری از تعیین رئیس فدراسیون والیبال نیست تا برنامه‌های تیم ملی برای حضور در رویدادهای پیش رو پیگیری شود.

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال (پیکان تهران-خاتم اردکان)

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: این دو پست از مهم‌ترین سمت‌های والیبال هستند. دبیر فدراسیون یعنی فرد اول امور اجرایی، اما چون رئیس فدراسیون مشخص نیست کسی نمی‌تواند دبیری و نایب رئیسی فدراسیون والیبال را قبول کند چون اگر هم انتخاب شوند حکم آن‌ها سرپرستی دبیری یا سرپرستی نایب رئیس فدراسیون والیبال خواهد بود که نشان دهنده همان بی ثباتی است. مسلماً باید این موضوع هرچه سریع‌تر برطرف می‌شد تا والیبال ضربه نخورد. الان فدراسیون دبیر ندارد، یعنی مهم‌ترین فرد برای برگزاری امور اجرایی والیبال وجود ندارد که اصلاً خوب نیست. حالا دیگر زمان انتخابات نیست و باید منتظر باشیم لیگ جهانی به پایان برسد تا شوک به تیم‌های ملی وارد نکنیم. اردیبهشت و خرداد بهترین زمان برای انتخابات است.

هدف والیبال ایران حضور در مسابقات المپیک است و رسیدن به این مهم نیازمند ساختاری منسجم است، مسئله‌ای که با این اتفاقات در فدراسیون ایران دور از ذهن به نظر می‌آید. با استناد به صحبت‌های اهالی والیبال، به نظر می‌رسد که بهتر است تکلیف فدراسیون والیبال مشخص شود. گذشته از همه حواشی که در خصوص سرمربی تیم ملی وجود دارد باید دید این بلاتکلیفی در رأس فدراسیون والیبال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت! رشته‌ای که در این سال‌ها جایگاه ویژه‌ای میان جامعه پیدا کرده و موفقیتش در عرصه‌های بین‌المللی می‌تواند نشاط جمعی را ایجاد کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.