صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران تکذیب شد
استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران تکذیب شد

تلاش‌ برای تخریب پارلمان بخش‌خصوصی؛

استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران تکذیب شد

روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: شایعاتی در فضای مجازی تحت عنوان استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در حال دست به دست شدن است که هیچ نسبتی با واقعیت ندارد و به شدت تکذیب می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، در حالی، صبح امروز (سه شنبه) خبر استعفای دسته جمعی هیات رئیسه اتاق‌های بازرگانی ایران در فضای مجازی دست به دست می‌شد که رئیس اتاق بازرگانی ایران به همراه معاون اول رئیس جمهوری در سوریه به سر می‌برد.
اگرچه در شایعه مربوط به استعفای این افراد، به دلیل اصلی استعفا اشاره نشده اما به نقل از برخی اعضا، شرایط نامطلوب اقتصادی و همچنین مشکلات کارت های بازرگانی عامل استعفا مطرح شده بود.
در واکنش به این شایعات، روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران با انتشار پیامی اعلام کرد: برخی تلاش‌ها برای تخریب پارلمان بخش‌خصوصی آغاز شده که بی‌اخلاقی در آن حرف نخست را می‌زند. هیات رئیسه اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران با قدرت و اتکا به رای نمایندگان فعالان اقتصادی کشور در پارلمان بخش خصوصی ایران به کار خود ادامه می‌دهد.
در حال حاضر «غلامحسین شافعی» رئیس اتاق ایران و «کیوان کاشفی» عضو هیات رئیسه اتاق ایران همراه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در سوریه به سر می‌برند و مذاکرات اقتصادی را با حضور ۲۵ فعال اقتصادی کشور برای بازسازی سوریه دنبال می‌کنند.
در این پیام خاطر نشان شده است: انتشار شایعه‌های بی‌اساس در چنین شرایطی که اقتصاد ایران با تحریم های یک‌جانبه آمریکا مواجه شده و فعالان اقتصادی در حال تلاش برای عبور از چالش های ایجاد شده هستند، منافع ملی را نشانه گرفته است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: اتاق ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور همواره از انتشار آزاد اطلاعات، رسانه‌های آزاد و فعالیت فضای مجازی حمایت کرده و آن را لازمه توسعه اقتصادی می‌داند اما به همان نسبت با انتشار شایعه و بی‌اخلاقی در فضای رسانه‌ای مخالف است به ویژه آنکه فعالیت بدون شناسنامه و بی هویت شبه‌رسانه‌ای در فضای مجازی، می‌تواند زیان‌بار باشد.
اقتصام**۴۰۱۸**۲۰۲۲

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران  گفت: مذاکراتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.