صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / هیلاری کلینتون احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۲۰ را رد نمی‌کند
هیلاری کلینتون احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۲۰ را رد نمی‌کند

هیلاری کلینتون احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۲۰ را رد نمی‌کند

هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی ظاهراً هنوز کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی را رد نکرده است.

هیلاری کلینتون

به گزارش کسب و کار نیوز، جف زلنی خبرنگار سی ان ان در کاخ سفید گفت: هیلاری کلینتون به تازگی به مردم گفته که احتمال کاندیداتوریش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی هنوز پابرجا است.

زلنی افزود: سه نفر به من گفتند که در هفته اخیر هیلاری کلینتون به چندین تن از مردم گفته بود که با توجه به تمامی خبرهای که از اتهامات و محکومیت‌ها به گوش می‌رسد به ویژه محکومیت راجر استون، من احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی را رد نمی‌کنم.

زلنی افزود: این به دان معنا نیست که یک کمپین انتخاباتی در راه است و یا برنامه‌های در این زمینه وجود دارد.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا پیش‌تر نیز یک پیشنهاد دیگر درخصوص کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری را رد نکرده بود و اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی گفته بود که دوست دارد رئیس جمهور شود.

زلنی گفت: کلینتون معتقد است با توجه به این که در سال ۲۰۱۶ میلادی توانسته بود آرای مردمی را به دست آورد و چندین تن از شرکا و نزدیکان دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا در تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی محکوم و متهم شده‌اند، این احتمال وجود دارد که وی در انتخابات ۲۰۲۰ میلادی نامزد شود.

روز جمعه راجر استون، مشاور دیرین ترامپ به خاطر هفت فقره جرم به عنوان بخشی از این تحقیقات مولر محکوم شد.

زلنی گفت: اکثر کاندیداهای بازنده انتخابات ریاست جمهوری هرگز احتمال کاندیداتوری مجدد برای این سمت را رد نمی‌کنند و این موضوعی است که انجام آن بسیار سخت است.

وی افزود: من فکر می‌کنم ما باید این احتمال را در نظر داشته باشیم چرا که هیلاری کلینتون همچنان درخصوص کاندیداتوری برای انتخابات ۲۰۲۰ میلادی صبحت می‌کند. کلینتون می‌خواهد با ترامپ رقابت کند. آیا کلینتون می‌تواند در انتخابات اولیه حزب دموکرات پیروز شود؟ پاسخ این سوال هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.