صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اعتراف آلگری به اشتباهش

اعتراف آلگری به اشتباهش

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر لاتزیو به اشتباه تاکتیکی خود در این دیدار اعتراف کرد.

ماسیمیلیانو آلگری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار حساس هفته بیست و یکم رقابت‌های سری A به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم و تیم برتر بازی هم بودیم. به بازیکنان گفتم که باید در دادن پاس دقت بیش‌تری از خود نشان دهند.

سرمربی یووه ادامه داد: با آمدن برناردسکی و کانسلو به بازی شرایط تیم بهتر شد. بازی سختی بود اما ما ۵ سال است که در کنار هم هستیم و می‌توانیم چنین فشارهای را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

تک گل لاتزیو را امره چان بازیکن یووه به اشتباه وارد دروازه خود کرد و این باعث شد تا آلگری در نشست خبری بعد از بازی اعتراف به اشتباه کند.

او گفت: می‌خواستم که امره چان جلوی مدافعان و در پست غیر تخصصی‌اش بازی کند. باید اعتراف کنم که این تصمیم اشتباه بود. حداقل باید در این بازی بزرگ چنین تصمیمی نمی‌گرفتم. با آمدن بنتانکور به جای امره چان وضعیت ما بهتر شد.

آلگری در پایان گفت: در یک دیدار سخت توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. بعد از تساوی ناپولی برابر میلان پیروزی در دیدار امشب برای ما ضروری بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.