صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / مشاور وزیر کشور: ادای دین به انقلاب نیازمند مدیریت جهادی است

مشاور وزیر کشور: ادای دین به انقلاب نیازمند مدیریت جهادی است

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: باید دقت داشت که فقط با انجام تکالیف اداری نمی‌توان دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرد بلکه این امر نیازمند مدیریت جهادی و حضور همه‌جانبه در صحنه‌های نظام است.

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامرضا یاوند عباسی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی قرار گرفته‌ایم که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده و همواره در مسیر آرمان‌های عدالت‌خواهی و عدالت‌جویی گام برداشته است.

وی افزود: آرمان مهم انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل، برپایی قسط و عدالت در جامعه است.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران تصریح کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز کشور به پیشرفت‌های علمی بی‌نظیری در حوزه نانو، هوا فضا و تولید داروهای خاص دست پیدا کرده و کشور به صادرکننده خدمات مهندسی به سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

عباسی تأکید کرد: امروز مسئولان وظیفه دارند برای دست‌یابی به عدالت اسلامی گام‌های اساسی برداشته و حق مردم را که در تمامی عرصه‌های نظام، حضوری فعال داشته و پشتیبان انقلاب بوده‌اند با رفتارهای درست انقلابی ادا کنند.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: باید دقت داشت که فقط با انجام تکالیف اداری نمی‌توان دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرد بلکه این امر نیازمند مدیریتی جهادی و حضور همه‌جانبه در صحنه‌های نظام است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم که فاصله بین غنی و فقیر از بین برود لازم است که ساده‌زیستی در زندگی مسئولان حاکم شود.

وی داشتن مشاور امور ایثارگران را تکلیفی برای دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: بر اساس ماده ۱۴ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که یک نفر را به عنوان مسئول امور جانبازان و ایثارگران منصوب کنند.

یاوند عباسی گفت: برای مسئولان امور ایثارگران در حوزه وزارتخانه و استانداری‌ها پست سازمانی در نظر گرفته شده و در سطوح پایین‌تر باید یک نفر با حفظ سمت این وظیفه را بر عهده گیرد.

وی نهادینه‌شدن فرهنگ تکریم جانبازان و ایثارگران را در جامعه امری ضروری دانست و افزود: جامعه‌ای که به ایثارگرانش به خوبی احترام بگذارد می‌تواند به آینده خود امیدوار باشد.

یاوند عباسی تحقق عدالت اجتماعی را در سایه رفع تبعیض و فراهم کردن امکانات مورد نیاز معلولین جسمی و حرکتی دانست و اظهار کرد: فراهم‌کردن بستر حضور افراد معلول جسمی و حرکتی در جامعه وظیفه مسئولان است و این مهم باید با اقدامات کارشناسی در مناسب‌سازی معابر در دستور کار مجریان دستگاه‌های خدماتی و اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.