صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازتاب حذف ایران از جام ملت‌های آسیا در رسانه‌های جهان/ کی‌روش به کلمبیا نزدیک شد!
بازتاب حذف ایران از جام ملت‌های آسیا در رسانه‌های جهان/ کی‌روش به کلمبیا نزدیک شد!

بازتاب حذف ایران از جام ملت‌های آسیا در رسانه‌های جهان/ کی‌روش به کلمبیا نزدیک شد!

رسانه های جهان به حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت های آسیا 2019 پرداختند.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و ژاپن

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با سه گل مغلوب ژاپن شد و از صعود به فینال بازماند.

رسانه‌های پرتغالی از شکست ایران و کارلوس کی روش نوشتند. اوژوگو تیتر زد: ایرانِ کارلوس کی روش در نیمه نهایی حذف شد. این سایت در ادامه نوشت: تیم ملی با سه گل مغلوب ژاپن شد. ایران در حالی به این مرحله رسید که یکی از تیم‌های قدرتمند جام بود و در مرحله گروهی، یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی گلی دریافت نکرد.

سایت دیاریوس د نوتیسیاس پرتغال نوشت: حضور کی روش در جام ملت‌ها به پایان رسید. ایران تحت هدایت سرمربی پرتغالی با سه گل از ژاپن شکست خورد. گل‌های یویا اوساکو در دقایق ۵۷ و ۶۷ و هاراگوچی در وقت‌های اضافه پیروزی ژاپن را رقم زد.

ایران برای رسیدن به این مرحله چین را در مرحله یک چهارم، عمان را در یک هشتم نهایی و ویتنام، عراق و یمن را پشت سر گذاشته بود.

اما رسانه‌های کلمبیایی از این فرصت استفاده کردند و حضور کی روش در تیم ملی کشورشان را نزدیک دیدند. سایت گل کلمبیا نوشت: تیم ملی ایران با سه گل مغلوب ایران شد و ژاپن در فینال با تیم قطر یا امارات رو به رو خواهد شد. این اتفاق حضور کی روش در تیم ملی کلمبیا را نزدیک کرد و او تا چند روز دیگر قرارداد امضا خواهد کرد.

سایت فوتبولته کلمبیا حذف ایران را دردناک عنوان کرد و نوشت: تیم کارلوس کی روش با عملکردش همه را شگفت زده کرد تا این این که در نیمه نهایی شکست سنگینی را متحمل شد. ژاپن با یک پیروزی قاطع تیم کی روش را کنار زد. به نظر می رسد با این شکست دوران حضور سرمربی پرتغالی در تیم ملی به پایان رسیده است.

 قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۹ تا ژانویه تمدید شد. او اکنون فرصت دارد تا تیم ملی کلمبیا را هدایت کند. در صورت این اتفاق سرمربی ایران پس از ۸ سال تغییر خواهد کرد. کی روش در ۹۹ بازی هدایت “تیم ملی” را بر عهده داشت و توانست ۵۹ پیروزی کسب کند. او در ۱۳ بازی شکست را تجربه کرد. سرمربی پرتغالی ایران را راهی جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ کرد اما به خاطر دو اشتباه از صعود به فینال جام ملت ها آسیا ۲۰۱۹ بازماند و شانس قهرمانی را از دست داد.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.