چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / از بانک سامان در جشنواره مردمی «بانک محبوب من» حمایت کنید
از بانک سامان در جشنواره مردمی «بانک محبوب من» حمایت کنید

از بانک سامان در جشنواره مردمی «بانک محبوب من» حمایت کنید

پنجمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد نظرسنجی عمومی در حوزه برترین بانک‌های ایرانی از ۱۵ دی‌ماه آغازشده و تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد.

بانک سامان در قاب ایبِنا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سامان جشنواره ملی “بانک محبوب من” به‌عنوان یکی از برنامه‌های رسمی بانک‌های کشور هرساله در قالب یک نظرسنجی اینترنتی برگزارشده و مشتریان شبکه‌ بانکی کشور با پاسخ دادن به ۸ سؤال مهم در خصوص خدمات بانکی، در آن شرکت می‌کنند.

بر اساس این گزارش جشنواره بانک محبوب من نخستین بار در سال ۱۳۹۰ برگزار شد و در چهار دوره قبل با مشارکت هزاران نفر از مشتریان شبکه‌ بانکی از سراسر ایران، به‌عنوان رویدادی خاص که داوری آن صرفاً مبتنی بر آرای مردمی بود توانست به بانک‌ها در شناخت هر چه‌بهتر دیدگاه‌های مشتریان یاری رساند.

این گزارش حاکی است برگزارکنندگان جشنواره مواردی همچون ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانک‌ها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ایجاد ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان، ایجاد زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام بانکداری و ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانک‌های کشور را از اهداف اصلی خود برای برگزاری این رویداد اعلام کرده‌اند.

شایان‌ذکر است، همه مشتریان و علاقه‌مندان به بانک سامان می‌توانند با شرکت در نظرسنجی این جشنواره از طریق نشانی https://festival.banki.ir  و انتخاب بانک سامان به‌عنوان بانک محبوب خود از این بانک در این رقابت ملی و مردمی حمایت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.