صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / انحراف مالی ۱۵۲ هزار میلیارد تومانی برخی از وزارتخانه‌ها
انحراف مالی ۱۵۲ هزار میلیارد تومانی برخی از وزارتخانه‌ها

بهرام نیا مطرح کرد

انحراف مالی ۱۵۲ هزار میلیارد تومانی برخی از وزارتخانه‌ها

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت که بندر شهید رجایی و سایر وزارتخانه‌ها انحراف ۱۲۱ موردی با رقمی بالغ بر ۱۵۲ هزار میلیارد تومان داشته اند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن بهرام نیا در تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس با اشاره به ارائه گزارش رئیس دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه ۹۸، گفت: آقای عادل آذر گزارش بسیار خوبی ارائه کردند و یکی از موضوعاتی که بسیار مهم بود و به آن اشاره کردند انحراف بعضی از وزارتخانه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌ها بود که بسیار خوب پایش کردند.

وی افزود: از مصادیق این گزارش، انحراف ۱۲۱ موردی با رقمی بالغ بر ۱۵۲ هزار میلیارد تومان در ارتباط با بندر شهید رجایی و سایر وزارتخانه‌ها بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس همچنین گفت: این چنین ریز شدن در فصل بودجه و عملکرد وزارتخانه‌ها و چگونگی هزینه کرد بودجه بسیار خوب است اما متأسفانه در استان‌های ما زمانی که بحث بودجه‌ها مطرح می‌شود نزدیک پایان سال مالی یک اداره کل نتوانسته به موقع اعتبار را جذب کند و مانع این کار می‌شوند.

بهرام نیا در پایان اضافه کرد: از آقای آذر تقاضا دارم ایشان که این چنین با دقت وارد کار وزارتخانه‌ها می‌شود یک نگاه اغماضانه به این سازمان‌ها و ادارات داشته باشد تا بتوانند در پایان سال مالی اعتبار را به خزانه برگشت زده و در جای مهمی صرف کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.