صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / واکنش سرمربی تیم قهرمان والیبال بانوان به شایعه تبانی در لیگ
واکنش سرمربی تیم قهرمان والیبال بانوان به شایعه تبانی در لیگ

واکنش سرمربی تیم قهرمان والیبال بانوان به شایعه تبانی در لیگ

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن می‌گوید امتیازهای هفته پایانی برای نامی نو حساس بود و هر کسی که از تبانی حرف می‌زند، غیر کارشناسی نظر می‌دهد.

فریبا صادقی

فریبا صادقی  در واکنش به شایعاتی مبنی بر تبانی تیم‌های اصفهانی در هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان که با قهرمانی تیم ذوب آهن به پایان رسید، اظهار کرد: پیکان هم با تیم امید ایران بازی داشت که متشکل از بازیکنان تیم امید است، آنها هم امتیازهایشان پایین بود. فکر می‌کنم در مقایسه با تیمی مثل توپکا که برای مقام سومی مبارزه می‌کند، بازی با تیم ته جدولی امید ایران علاوه براینکه راحت تر است احتمال بیشتری برای تبانی وجود دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، او در این مورد افزود: با توجه به بازی معوقه توپکا و امید ایران، اگر نامی نو یک ست از ما می‌گرفت عنوان سومی خود را تثبیت می‌کرد بنابراین خیلی انگیزه داشت و شرایطش سخت بود. در این شرایط هرکسی حرف تبانی را می‌زند غیرکارشناسی نظر می‌دهد.

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد قهرمانی در لیگ بانوان گفت: امسال سعی کردیم از تمام ظرفیت بازیکنان بومی‌مان استفاده کنیم چون هدف اولیه باشگاه همین است و تنها یک بازیکن غیربومی در ترکیبمان داشتیم. به همین دلیل با شرایط روانی راحت تری در لیگ حضور پیدا کردیم چون به جای تمرکز بر قهرمان شدن به حضور بهتر و استفاده از بازیکنان شایسته‌مان توجه کردیم. در کل با توجه به شرایطی که از نظر اقتصادی بر تیممان حاکم بود، بازیکنان متعصبانه جنگیدند و همدلی، انسجام، و تمرین خوب انگیزه کارشان بود و توانستیم نتیجه بگیریم.

صادقی در مورد کیفیت لیگ اظهار کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته تیم‌های کمتری در لیگ حضور داشتند و برخی از بازی‌ها باکیفیت و برخی دیگر یک‌طرفه بود. اما تا زمانی که باشگاه‌های ریشه دار و اسپانسرهای خوب به بخش بانوان ورود نکنند، سطح لیگ‌مان همین گونه باقی می‌ماند.

انتهای پیام

 

 

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.