صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / موزه بانک ملی ایران بخشی از هویت کشور است

عضو شورای شهر تهران:

موزه بانک ملی ایران بخشی از هویت کشور است

عضو شورای شهر تهران در بازدید از موزه بانک ملی ایران، این موزه و سرمایه های ملی موجود در آن را بخشی از هویت تهران و کشور عنوان کرد.

بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حجت نظری در بازدید خود اقدام ارزشمند بانک ملی ایران برای جمع آوری مجموعه ای از آثار تاریخی در این موزه را ستود و افزود: این مجموعه عالی برای همه ایرانیان واجد ارزشی بی بدیل است و امیدوارم همه مردم از این بخش از سرمایه های ملی خود دیدن کنند.

وی در ادامه ضمن بازدید از ساختمان سردار اسعد بختیاری (محل سابق موزه بانک ملّی ایران)، از زورخانه این بانک و برج آب که جزو میراث ثبت شده ملی هستند، نیز بازدید کرد. لازم به ذکر است موزه بانک ملّی ایران شامل مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.

این موزه در خیابان فردوسی تهران بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی واقع است و علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برای بازدید مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت

به گزارش کسب و کار نیوز؛ مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک‌ مرکزی گفت: یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.