صفحه اصلی / سرخط خبرها / قهرمان کوبایی جام تختی: کشتی گرفتن «گرایی» را دوست دارم
قهرمان کوبایی جام تختی: کشتی گرفتن «گرایی» را دوست دارم

قهرمان کوبایی جام تختی: کشتی گرفتن «گرایی» را دوست دارم

قهرمان وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی جام تختی گفت: از بین ایرانی ها کشتی های محمد علی گرایی را بیش از بقیه دوست دارم.

 

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: من متولد ۱۹۹۳ (۲۵ ساله) هستم که از ۱۰ سالگی کشتی را شروع کردم. قبل از آن ورزشهای دیگر هم انجام می‌دادم اما از ۱۰ سالگی به طور جدی کشتی گیر شدم. در شهر ما یک باشگاه محلی کوچک وجود داشت که اولین مربی ام نیز کاندیدو مسا بود.

او که دو سال است در مسابقات جهانی جانشین میخاین لوپز دارنده سه مدال طلای المپیک و چندین مدال جهانی شده است، در رابطه با رقابتش با لوپز گفت: دو سال است که ملی پوش کوبا هستم و به دو برنز جهان و سه طلای پان آمریکن رسیده ام. البته لوپز از کشتی خداحافظی نکرده و قصد حضور در پنجمین المپیکش را دارد. البته من هم تلاشم را می‌کنم و از حالا چیزی برای المپیک مشخص نیست.

پینو ادامه داد: در کوبا مسابقات داخلی داریم که تیم ملی از آن رقابتها انتخاب می‌شود. من چندین بار برای ملی پوش شدن با لوپز کشتی گرفته ام که البته همه آنها را باخته ام.
قهرمان وزن ۱۳۰ کیلوگرم جام تختی درباره حضورش در این رقابتها گفت: برای دومین بار است که به ایران سفر می‌کنم و یک بار هم در سال ۲۰۱۴ به ایران آمده ام. تماشاگران ایرانی هیجان جالبی به مسابقات می‌دهند و هیچ جای دنیا چنین تماشاگران پرشوری ندارد. البته آنها تماشاگران فهیمی هستند. زمانی که یک کشتی گیر خارجی نیز خوب مبارزه می‌کرد او را هم تشویق می‌کردند که نشان می‌دهد تماشاگران ایران کشتی را خوب می‌فهمند.
اوسکار پینو در مورد کشتی گیران مورد علاقه خوب گفت: در دنیا کشتی میخاین لوپز را از همه بیشتر دوست دارم و از بین ایرانی‌ها کشتی محمد علی گرایی را می‌پسندم.

او در پایان در مورد آماده سازی خود برای رقابتهای جهانی گفت: جام تختی تمرین خوبی برایم بود. ما به کوبا برمی گردیم و پس از مدتی در یک تورنمنت در آلمان شرکت خواهیم کرد تا برای رقابتهای جهانی آماده شویم.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.