صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / عطایی: تیم‌های والیبال را موش آزمایشگاهی کرده‌اند/ چیدمان داوری‌ها مشکل دارد

عطایی: تیم‌های والیبال را موش آزمایشگاهی کرده‌اند/ چیدمان داوری‌ها مشکل دارد

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران از نحوه چیدمان داوری‌ها توسط کمیته داوران فدراسیون والیبال انتقاد کرد.

بهروز عطایی - کاله مازندران

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر والیبال گفت: بازی سختی بود و ما پیش بینی این موضوع را می‌کردیم. این بازی برای هر دو تیم مهم بود چرا که سایپا و کاله در جدول نزدیک به هم هستند و ما مطمئن بودیم بازی سخت خواهیم داشت.

او افزود: البته در ست سوم تحت تأثیر فشار تیم حریف قرار گرفتیم و با تعویض‌هایی هم که انجام شد، نتوانستیم بازی خوبی را انجام دهیم و با اختلاف زیادی باختیم. ولی در کل باید بگویم که هواداران از تماشای این بازی لذت بردند.

سرمربی تیم کاله مازندران در خصوص اعتراضات به داوری نیز گفت: من معمولاً در مورد داوری‌ها اظهار نظر نمی‌کنم و تیم ما سعی می‌کند در زمین کار خودش را انجام دهد. ولی من و آقای امیری پیش از شروع بازی هم به یکدیگر گفتیم که این تیم داوری نمی‌تواند از پس چنین بازی سختی برآید. اشتباهات داوری مکرری که در جریان بازی رخ داد در بازی هر دو تیم تاثیر مستقیم داشت و یک مسابقه زیبا را به سمتی برد که نزدیک بود به حواشی بکشد.

او ادامه داد: مطمئناً اگر این بازی در شهرستان بود به حواشی کشیده می‌شد چون تعداد هواداران در شهرستان‌ها بیشتر است. از نظر من مشکل داوری‌های ما چیدمان داوری است و برخی از دوستان دوست دارند به همه داورها بازی سخت برسد که به همین دلیل تیم‌ها را موش آزمایشگاهی کرده‌اند. تنها حواشی ما چیدمان داوری‌ها از سوی کمیته داوران است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.