صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / سازمان ملل خواستار مجازات شهرک‌نشینان در پی یورش به شهرک المغیر شد
سازمان ملل خواستار مجازات شهرک‌نشینان در پی یورش به شهرک المغیر شد

سازمان ملل خواستار مجازات شهرک‌نشینان در پی یورش به شهرک المغیر شد

در پی حمله خشونت‌آمیز شهرک‌نشینان یهودی به شهرک المغیر فلسطین، نماینده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه خواستار مجازات این شهرک‌نشینان شد.

ملادینوف

به گزارش کسب و کار نیوز، نیکولای ملادینوف، نماینده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه در پیامی توئیتری نوشت، رژیم صهیونیستی باید به خشونت‌های شهرک‌نشینان پایان داده و عاملان این جنایت را به دست عدالت بسپارد. آنچه در المغیر رخ داده تکان‌دهنده و غیرقابل قبول است. وی در ادامه نوشته است، همه باید خشونت را محکوم و در برابر تروریسم ایستادگی کنند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت بهداشت فلسطین روز شنبه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر با گلوله ارتش اسرائیل در شهرک المغیر در کرانه باختری خبر داد. شاهدان عینی می‌گویند، پس از اینکه شهرک‌نشینان از شمال وارد این شهرک شده و به سمت فلسطینیان تیراندازی کردند، درگیری‌ها بالا گرفت.

در این راستا، در حالی که جنبش حماس خواستار تشدید مقابله با رژیم اشغالگر در کرانه باختری شده، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین این رژیم را مسؤول کامل تنش‌ها علیه ملت فلسطین دانسته و آن را محکوم کرد.

صدها نفر از اهالی رام الله شامگاه روز شنبه در تظاهرات خشم به منظور محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست روستای المغیر که منجر به شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۲۰ نفر دیگر شد، شرکت کردند. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواستار حمایت بین‌المللی از ساکنان کرانه باختری و مداخله جامعه بین‌الملل برای مقابله با جنایت‌های روزافزون شهرک‌نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.