صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / تاریخ برگزاری انتخابات و نهایی شدن نتایج قطعی شد
تاریخ برگزاری انتخابات و نهایی شدن نتایج قطعی شد

با ابلاغ جدول زمان‌بندی امور اجرایی انتخابات نهمین دوره اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور

تاریخ برگزاری انتخابات و نهایی شدن نتایج قطعی شد

انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی 11 اسفند برگزار می‌شود و تا 26 اسفند، مهلت اعتراض‌ها و رسیدگی‌ها به پایان می‌رسد تا ترکیب هیات نمایندگان اتاق‌ها به طور قطعی مشخص شود.

انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، طی ابلاغیه‌ای جدول زمان‌بندی فرآیندهای مربوط به انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های سراسر کشور را اعلام کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق تهران، در این نامه که به امضای حسین نقره‌کار شیرازی، رئیس انجمن نظارت، رسیده است، کلیه مراحل مربوط به فرآیندهای ثبت‌نام، رسیدگی به اعتراضات و شکایت‌ها، شروع و پایان تبلیغات، انتخابات، شمارش آرا، اعلام نتایج، مهلت اعتراض به نتایج آرا تا صدور اعتبارنامه‌ها با ذکر تاریخ‌ معین شده است.

براساس این برنامه پس از برگزاری انتخابات سراسر اتاق‌ها در روز ۱۱ اسفند، تا روز ۲۶ اسفند ماه، فرجه‌های زمانی مشخصی برای ارائه اعتراض‌ها و شکایت‌ها به هیات نظارت، انجمن نظارت و شورای عالی نظارت و رسیدگی به اعتراضات دیده شده است و در این تاریخ با پایان یافتن مهلت اعتراض و مشخص شدن نتایج رسیدگی، اعتبارنامه اعضای تازه هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور صادر خواهد شد.

به این ترتیب قبل از پایان اسفند ماه سال جاری، اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور ترکیب تازه هیات نمایندگان خود را خواهند شناخت.

• دریافت فایل pdf

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.