صفحه اصلی / سرخط خبرها / به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم

نماینده ویژه مدیرعامل گروه در فروش و خدمات پس از فروش:

به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم

نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش از بررسی مشکلات مشتریان در کارگروه ویژه خبر داد و گفت: به دنبال راهکارهایی هستیم تا ضمن حل مشکلات ایجاد شده برای مشتریان بتوانیم رضایت این عزیزان را کسب کنیم.

عبدالله بابایی با اشاره به مطلب فوق گفت: روز گذشته از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ میزبان مشتریانی بودیم که به نوعی با مشکل مواجه شده بودند و سخنان این عزیزان را به صورت کامل شنیدیم و با دسته بندی مشکلات به دنبال راهکارهایی هستیم که بتوانیم مشکل مشتریان را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی مشتریان قیمت تحویل خودروها بود که مقرر شد علیرغم ایجاد ضرر و زیان برای گروه سایپا، در راستای کسب رضایت مشتریان، قیمت خودروهایی که تاریخ تحویل آنها تا پایان دی ماه ۱۳۹۷ است با قیمت قبلی محاسبه و به مشتریان تحویل شود.

بابایی ضمن عذرخواهی از مشتریانی که تاریخ تحویل خودرو آنها با تاخیر مواجه شده است خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم شریف می دانند از ابتدای سال مشکلاتی به دلیل تحریم برای کشور عزیزمان ایجاد شد که صنعت خودروسازی و سایپا نیز از این مشکلات مستثنی نبود و همین امر باعث شد تا شرکای تجاری گروه سایپا به صورت یکطرفه و با وجود داشتن قرارداد و تعهد، همکاری خود را با سایپا قطع و از کشور خارج شوند که این موضوع موجب کاهش تولید و به تبع آن تاخیر در تحویل خودروها شد.

نماینده ویژه مدیرعامل گروه در فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: با نگاه ویژه مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، حمایت وزیر محترم صنعت و همچنین همراهی قطعه سازان کشور تولید در خطوط گروه سایپا در حال افزایش است و امیدواریم بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به تعهدات معوق خود عمل کنیم.

وی در خصوص تعهدات معوق خانواده رنو نیز گفت: در خصوص تعهدات معوق خودروهای خانواده رنو در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم حداقل به تعداد تعهدات موجود قطعه از شرکت رنو و رنو پارس دریافت و پس از تولید، تحویل مشتریان دهیم ولی چنانچه رنو در این خصوص همکاری نکند به دنبال طرح جایگزین هستیم و در این طرح، سبدی از خودروهای موجود و قابل عرضه را معرفی خواهیم کرد تا مشتریان گرامی با انتخاب خود نسبت به طرح جایگزین اقدام کنند.

بابایی تاکید کرد: در این طرح نیز مشتریانی که تاریخ تحویل خودرو آنها تا پایان دی ماه بوده خودروهای جایگزین را با قیمت قبل تحویل خواهند گرفت و جزئیات این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان افزود: گروه خودروسازی سایپا با تمام توان به دنبال حل مشکلات مشتریان خود است و در راستای کسب رضایت این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۸ درصدی اقتصاد نیازمند ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید است

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود نجفی عرب امروز در بیست و یکمین نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.