صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / اکبری: سازمان لیگ به حواشی و داوری‌ها دقت کند

اکبری: سازمان لیگ به حواشی و داوری‌ها دقت کند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: سازمان لیگ باید به حواشی و مشکلات داوری‌ها در شهرستان‌ها دقت کند.

پیمان اکبری

به گزارش کسب و کار نیوز، پیمان اکبری پس از پیروزی تیم سایپا مقابل کاله مازندران در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر والیبال گفت: تیم کاله خیلی خوب بازی کرد و جایگاه خوبی هم در جدول دارد، بازیکنان کاله والیبال را خوب بازی می‌کنند. به بچه‌های خودم نیز تبریک میگویم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم ولی اعتقادم این است که تیم من جا دارد بهتر از این باشد.

سرمربی تیم والیبال سایپا افزود: انتظار بالاتری از بازیکنانم دارم اما متأسفانه مشکلاتی که از اول سال در تیم ما وجود داشته باعث شده است که تیم‌ما از شرایط ایده‌آل باز بماند. بخشی از این مشکلات تغییرات در مدیریت ارشد سایپا است که باعث شده مدیران باشگاه نیز در بحث مالی به قول و قرارها در مورد قراردادها عمل نکنند، بازیکنان ما دریافتی نداشته‌اند که امیدوارم این مسائل برطرف شود چون تیم ما را خیلی اذیت می‌کند.

او در خصوص درگیری‌های حمزه زرینی با هواداران تیم کاله مازندران نیز گفت: متأسفانه این خوب نیست که تماشاگران تیم‌های شهرستان یک بازیکن حساس از تیم مقابل را که نقش کلیدی دارد هدف قرار داده و به او فحش رکیک بدهند. امیدوارم ناظرین بازی از جای خود بلند شده و به این مسائل رسیدگی کنند. تیم‌های تهرانی کم‌ترین هوادار اما بیشترین نیروی امداد و یگان ویژه را دارند ولی متأسفانه نسبت به این رفتار هواداران بی توجه هستند که اصلاً خوب نیست.

پیمان اکبری در خصوص نبود ویدئو چک نیز گفت: ما در هفته‌های گذشته هم ویدئو چک نداشته‌ایم و به نظرم ویدئو چک باید از شهرستان‌ها رواج پیدا کند چون بیشتر مشکلات در داوری شهرستان‌ها است. داوران خط شهرستان‌ها اصلاً به داورهای بالا کمک نمی‌کنند که همین مسئله باعث می‌شود هواداران داورهای بالا را فحش بدهند. این اتفاقات اصلاً خوب نیست و مسئولان سازمان لیگ باید توجه کنند چون ما هم در خانه مهمانیم و هم در شهرستان‌ها!

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.