به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای تأکید وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر پاسخگو بودن شرکتهای خودروساز نسبت به تعهدات خود، از امروز در واحدهای بازرسی این شرکتها، مدیران ارشد شرکتهای خودروساز پاسخگوی مستقیم مطالبات مشتریان خود خواهند بود.
اکبر صادقی تأکید کرد: این اقدامات در جهت تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات آنان با جدیت از طریق بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت رصد خواهد شد.
وی تصریح کرد: پیرو دستور اخیر وزیر صمت، از امروز برای پیگیری جدی حقوق مصرفکنندگان، نمایندگان و بازرسان ویژه این اداره کل به همراه نمایندگان سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان بر روند اقدامات شرکتهای خودروساز نظارت جدی خواهند داشت.
صادقی گفت: این نظارت تا پایان سال بدون وقفه بر همه شرکتهای خودروساز استمرار خواهد داشت.
مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآوری کرد: ملاک استمرار مدیریت مدیران خودروساز بدون تعارف رضایت مشتریان خواهد بود بنابراین لازم است در تمام مراحل مراجعه متقاضیان به معنی واقعی تکریم شوند.