صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / سیدعباسی: تاخیر در انتخابات والیبال هیچ توجیهی ندارد/ کسی نمی‌تواند مسئولیت دبیری را بپذیرد
سیدعباسی: تاخیر در انتخابات والیبال هیچ توجیهی ندارد/ کسی نمی‌تواند مسئولیت دبیری را بپذیرد

سیدعباسی: تاخیر در انتخابات والیبال هیچ توجیهی ندارد/ کسی نمی‌تواند مسئولیت دبیری را بپذیرد

کارشناس والیبال ایران معتقد است که تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال توجیهی ندارد.

جهانگیر سیدعباسی

جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص دلایل تأخیر وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال، اظهار کرد: باید این سوال را از وزارت ورزش پرسید که چرا این انتخابات انجام نمی‌شود! در حالی که می‌توانستند برای والیبال هم مثل فوتبال استثنایی قائل باشند و با ثبات مدیریتی به والیبال کمک کنند.

او افزود: قطعاً چنین تمایلی از سوی وزارت ورزش وجود نداشت که ضیایی در والیبال بماند، اگر اینگونه بود او می‌توانست برنامه‌هایش را پیش ببرد. حالا که ضیایی هم نیست، دلیل اینکه چرا انتخابات را برگزار نمی‌کنند، نمی‌دانم! باید دلیل این موضوع را از وزارت ورزش پرسید که دلیل این تأخیر چیست؟ این مسئله برای من توجیهی ندارد.

کارشناس والیبال ایران در پاسخ به این سوال، دیر برگزار شدن انتخابات چه چالش‌ها و تهدیداتی را می‌تواند برای والیبال ایران در پی داشته باشد؟ توضیح داد: من بارها و بارها این موضوع را مطرح کرده‌ام که والیبال ما به نیازمند ثبات است چون در مرحله گذر قرار دارد. نیاز به یک ثبات مدیریتی داریم تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم، تیم‌های بسیار زیادی وجود داشته‌اند که به یکباره درخشیده‌اند اما عدم ثبات مدیریتی ضربه‌های بزرگی را به آن‌ها وارد کرده و حالا در اوج نیستند. به نظر من اگر این بی ثباتی ادامه دار باشد همه ارکان والیبال ما ضربه بزرگی خواهد خورد.

ملی‌پوش سابق والیبال در پاسخ به این سوال، دلیل انتخاب نشدن دبیر و نایب رئیس فدراسیون والیبال چیست و چه مشکلاتی می‌تواند در پی داشته باشد؟ اظهار کرد: این دو پست از مهم‌ترین سمت‌های والیبال هستند. دبیر فدراسیون یعنی فرد اول امور اجرایی، اما چون رئیس فدراسیون مشخص نیست کسی نمی‌تواند دبیری و نایب رئیسی فدراسیون والیبال را قبول کند چون اگر هم انتخاب شوند حکم آن‌ها سرپرستی دبیری یا سرپرستی نایب رئیس فدراسیون والیبال خواهد بود که نشان دهنده همان بی ثباتی است. مسلماً باید این موضوع هرچه سریع‌تر برطرف می‌شد تا والیبال ضربه نخورد.

سید عباسی در مورد بهترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال نیز گفت: به نظر من برای برگزاری انتخابات دیر شد و حتی اگر قرار بود وزارت ورزش ضیایی را برکنار کند، بهتر بود زمانی به او داده می‌شد تا لیگ جهانی را پشت سر می‌گذاشتیم، برنامه‌ریزی‌ها برای ادامه کار والیبال را انجام داده و در کنارش انتخابات را برگزار می‌کردیم. اما الآن سرپرستی وجود دارد که خود او هم نمی‌داند در فدراسیون والیبال می‌ماند یا نه! پس از انتخابات هم دوره انتقال رئیس جدید وجود دارد و تا رئیس جدید در فدراسیون جا بیافتد یک سالی طول می‌کشد. تا آخر سال جدید طول می‌کشد که والیبال ما به شرایط ثبات و ایده‌آل برسد و این موضوع اصلاً خوب نیست.

پیشکسوت والیبال ایران در پایان افزود: الان فدراسیون دبیر ندارد، یعنی مهم‌ترین فرد برای برگزاری امور اجرایی والیبال وجود ندارد که اصلاً خوب نیست. حالا دیگر زمان انتخابات نیست و باید منتظر باشیم لیگ جهانی به پایان برسد تا شوک به تیم‌های ملی وارد نکنیم. اردیبهشت و خرداد بهترین زمان برای انتخابات است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.