صفحه اصلی / استان ها / البرز / سقوط هواپیما سبب اختلال در پروازهای فرودگاه پیام شده؟
سقوط هواپیما سبب اختلال در پروازهای فرودگاه پیام شده؟

سقوط هواپیما سبب اختلال در پروازهای فرودگاه پیام شده؟

استاندار البرز با اشاره به حادثه سقوط بوئینگ ۷۰۷ گفته، وقوع حادثه سقوط هواپیما نباید خللی در استمرار پروازهای مسافری و باری فرودگاه پیام ایجاد کند و این روند باید مثل قبل انجام شود.

فرودگاه پیام

به گزارش کسب و کار نیوز، عزیزالله شهبازی امروز شنبه ششم بهمن ماه در جریان بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مقامات سازمان هواپیمایی کشور از فرودگاه بین‌المللی پیام، اظهار کرد: جعبه سیاه این هواپیما در حال بررسی است و به محض دریافت اطلاعات در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار داده خواهد شد.

وی افزود: تمام زیرساخت‌های مسافری شدن فرودگاه پیام فراهم شده است.

شهبازی ادامه داد: تاکنون برای ارتقای باند این فرودگاه، سیستم ناوبری، سالن‌های ترانزیت و … هزینه زیادی شده و باید این فرودگاه به عنوان فرودگاهی مسافری جا بیفتد. مسافری شدن فرودگاه پیام سال‌ها جز مطالبه جدی البرز نشینان بوده و امروز باید از فرصت پیش آمده و امکانات فراهم شده در این فرودگاه به خوبی استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بدون شک استفاده از ظرفیت مسافری و باربری این فرودگاه نقش بسزایی در توسعه همه جانبه استان خواهد داشت.

استاندار البرز گفت: با توجه به حجم رفت‌وآمدها، فرودگاه پیام می‌تواند به عنوان یک پدافند غیرعامل و فرودگاه بین‌المللی در استان مورد بهره برداری قرار گیرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.