صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / حضور جوانان در فضای مجازی برای مهار تهاجمات دشمن ضروری است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

حضور جوانان در فضای مجازی برای مهار تهاجمات دشمن ضروری است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور جوانان در فضای مجازی برای مهار کردن تهاجمات دشمن امری ضروری است.

محمد قمی

محمد قمی اظهار کرد: جوانان امیدهای آینده انقلاب هستند و در پیروزی انقلاب نقش داشته‌اند، جوانان پس از پیروزی انقلاب هم در حوزه جهاد و مبارزه با دشمن در هشت سال دفاع مقدس نقش موثری داشته‌اند، این جوانان در دوران سازندگی  و گسترش علم در کشور نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: جوانان در حوزه تجهیزات پزشکی و نظامی و همچنین در حوزه تعلیم و تربیت موجب توسعه و پیشرفت شده اند، جوان استعداد و توان لازم را برای فعالیت دارند و می توانند برای کشور مفید باشد، اگر به فضای مجازی جهت داده شود و استفاده مطلوب از آن مورد توجه قرار گیرد، جوانان همانطور که در صحنه‌های واقعی خدمت کردند طبیعتا در این صحنه مجازی هم می توانند مفید باشند. این موضوع امروز باید مورد توجه قرار گیرد چرا که امروز تهاجم فرهنگی و اقتصادی از سوی اسرائیل و آمریکا اعمال می شود جوانان می‌توانند نقش موثری در شکستن جو روانی دشمن در حوزه فضای مجازی داشته باشند و در ایجاد وحدت و انسجام بین مردم و خنثی کردن نقشه دشمن در این حوزه گام های موثری بردارند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما از ظرفیت جوانان و تجارب افراد مسن می‌توانیم استفاده مطلوبی کسب کنیم، جوانان توان و ایمان قابل توجهی دارند که حتما باید برای منافع ملی و برای توسعه کشور از آن استفاده کرد.

قمی تاکید کرد: چه بخواهیم چه نخواهیم امروز در جامعه جهانی ابزار ارتباطی مانند تلفن، تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی در حوزه فضای مجازی فعالیت چشم گیری دارند، یک روزی می‌گفتند ویدئو ممنوع است ولی ما حریف تکنولوژی نمی‌شویم ولی می‌توانیم از این حوزه به خوبی استفاده کنیم و به آن جهت دهیم، از فضای مجازی هم می توانیم در سازندگی استفاده کنیم، باید حضور جوانان را در این حوزه جهت دهیم که با هدف سازندگی و مهار کردن تهاجمات کشور فعالیت کنند. استفاده مطلوب از فضای مجازی و حضور جوانان در این حوزه کاملا ضروری است، البته در این حوزه هم باید آموزش هایی تعریف شود که خطرات این فضا برای نسل جوان تبیین شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.