صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / احترام به خواست مشتری رمز ماندگاری است
احترام به خواست مشتری رمز ماندگاری است

احترام به خواست مشتری رمز ماندگاری است

سرپرست موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری قانون بانکداری بدون ربا را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

انتصابات

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری قانون بانکداری بدون ربا را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تدوین و ابلاغ قانون بانکداری بدون ربا در نظام بانکی بود و بانک ها و موسسات اعتباری باید این قانون را سرلوحه کار قرار داده و با تلاش فعالان بانکی درجه ای از این مسیر منحرف نشویم.

عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان ویژگی نظام اقتصادی کشورهای بانک محور اظهار داشت: در این کشورها بانک ها در حکم قلب تپنده اقتصاد می باشند که با حذف این بخش از اقتصاد، شاهد ایجاد اختلال در نظام اقتصادی خواهیم بود.

فهیمی پور افزود: بانکداری یکی از مشاغل سخت است. شاغلین صنعت بانکداری می بایست با توجه به وظایف خود در پاسخگویی به نهادهای نظارتی و حکومتی بر بسیاری از قوانین و دستورالعمل ها مسلط باشند که خود محدودیت های فراوانی را برای این قشر از جامعه به وجود می آورد.

وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رقابت است و در عرصه فعالیت بانکی مشتری حرف اول را می زند. در این راستا برای حفظ و نگهداری مشتریان بانک هایی موفق تر هستند که نفوذ بیشتری بر ذهن و قلب مشتری دارند و به خواست مشتری احترام می گذارند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و کسب دانش کارکنان کوثر خاطر نشان ساخت: یکی از دلایل اصلی موفقیت موسسه اعتباری کوثر موضوع کسب دانش و علم آموزی توسط همکاران پرتلاش بوده است که کسب رتبه نخست در اولین المپیاد علمی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی سال گذشته موید آن است.

مصطفی جلالی مدیر سابق شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارش عملکرد دوره فعالیت خود گفت: تمام دستاوردها و موفقیت ها حاصل تلاش و کار گروهی همکاران و حمایت بی دریغ مدیران ارشد موسسه بوده است.

سیدمهدی صالحی سرپرست جدید شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به شایستگی پاسخگوی اعتماد سازمان باشم.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم حکم مسئولیت سیدمهدی صالحی سرپرست جدید شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری موسسه اعتباری کوثر به وی اعطاء و از تلاش های مصطفی جلالی در زمان تصدی این مدیریت با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.