چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / زنجان / قاچاق دام، چالش پیش روی کشور
قاچاق دام، چالش پیش روی کشور

قاچاق دام، چالش پیش روی کشور

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره گفت: قاچاق دام به افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور دامن زده است.

گوسفند

به گزارش کسب و کار نیوز، محرم‌علی قاسمی در جلسه کمیسیون مبارزه با سرقت شهرستان خرم‌دره با اشاره به تلفات مشروبات الکی دست‌ساز در کشور، عنوان کرد: در راستای مبارزه با این قبیل مشروبات الکلی در شهرستان، امسال ۳۷۰۹  بطری مشروب الکلی دست‌ساز در شهرستان کشف شد که پرونده متهمان به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی با تاکید بر این‌که مردم باید از نگه‌داری هرگونه سلاح غیرمجاز به سبب مسئولیت آن در منازل اجتناب کنند، افزود: در همین راستا امسال ۲۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۳ قطعه سلاح جنگی کشف و ساماندهی شد.

قاسمی با اشاره به این‌که افزایش قیمت‌ها زمینه برای سوء استفاده عده‌ای فراهم کرده و اقدام به احتکار کالا کردند، ادامه داد: در همین راستا بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده در شهرستان کشف و ضبط شد.

این مسئول با اشاره به این‌که عمده‌ترین مشکلی که امروز کشور با آن درگیر است، قاچاق دام است، اظهار کرد: قاچاقچیان اکثرا دلال‌هایی در شهرها دارند که به واسطه آن‌ها مبادرت به خرید دام و انتقال آن به شهرهای مرزی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که قاچاق احشام به افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور دامن زده است، تصریح کرد: این امر اقدام مخربی است که اگر تداوم یابد، مشکلات جدی به وجود می‌آورد. کنترل این مشکل نیازمند اقدامات جدی در مرزهای کشور است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.