چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ظرفیت های شیلاتی و گردشگری چابهار اشتغال زیادی ایجاد کردند
ظرفیت های شیلاتی و گردشگری چابهار اشتغال زیادی ایجاد کردند

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت

ظرفیت های شیلاتی و گردشگری چابهار اشتغال زیادی ایجاد کردند

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت های شیلاتی و گردشگری چابهار اشتغال زیادی برای جوانان این مرز و بوم ایجاد و نقش مهمی در توسعه و آبادانی این شهرستان دارند.

عیسی منصوری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های اشتغالزایی، فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری چابهار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شهرستان سالانه میزبان مسافران زیادیست و ساخت اقامتگاه های بومگردی، هتل و اماکن پذیرایی ضمن ایجاد اشتغال برای جذب گردشگر نیز مفید هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی گفت: از هر فعالیت اشتغالزا حمایت و تسهیلات لازم را در اختیار آنان قرار می دهیم تا سرمایه گذاران بتوانند در راه اندازی این مراکز اقامتی برای گردشگران دغدغه ای نداشته باشند.
سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار نیز اظهار داشت: توجه به زیرساخت های گردشگری منجر به جذب توریست داخلی و خارجی می شود و می توان بخشی از اشتغال جوانان این خطه را فراهم کرد.
رحمدل بامری افزود: فعالیت های اقامتگاه های بومگردی می تواند به معرفی آداب و رسوم سیستان و بلوچستان منجر شود و باید در این زمینه افراد بومی بیشتر تلاش کنند.
وی بیان کرد: واحدهای تولیدی نظیر پروتئین آرمان جنوب در سال ۱۳۷۱در زمینی به مساحت هشت هزار و ۲۵۰ متر مربع با زیر بنای مفید سه هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته شده و حدود ۲۰۰ نفر پرسنل بومی در این مرکز تولیدی مشغول به کار هستند.
سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار ادامه داد: فعالیت این واحد تولیدی در زمینه عمل آوری و بسته بندی ماهی، میگو و گوشت قرمز است و نقش مهمی در توسعه اشتغال در منطقه معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه از کارگاههای کارآفرینی و اشتغال روستای تیس، مجتمع اقامتی و بومگردی ‘درّ بلوچ' آبکان، واحد تولیدی پروتئین آرمان جنوب و طرح های گردشگری چابهار دیدن کردند.

 

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.