صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / هزینه سنگین تشریفات سازمان‌ها
هزینه سنگین تشریفات سازمان‌ها

دبیرکل جمعیت هلال احمرگفت

هزینه سنگین تشریفات سازمان‌ها

دبیرکل جمعیت هلال احمرگفت: باید سعی کنیم تشریفات و هزینه‌ها را کم کنیم. صرفه‌جویی به معنی قفل‌شدن کارها نیست. تشریفات در ایران بسیار سنگین است و همیشه برای سازمان‌ها هزینه‌های زیادی به همراه دارد.

محمود‌رضا پیروی

محمودرضا پیروی در همایش آموزشی «وحدت رویه مالی» ویژه خزانه‌داری و عاملان ذی‌حساب جمعیت هلال احمر که در هتل پارس برگزار شد، اظهار کرد: این همایش به منظور هماهنگی و هم‌افزایی بین خزانه‌داری و عاملان ذی‌حساب جمعیت هلال احمر در سراسرکشور برگزار شده و هدف این است که با توجه به مسائل جدیدی که به لحاظ قانونی و بودجه‌ای وجود دارد در این زمینه همکاران با مرکز هماهنگ باشند و برنامه‌های کارگاهی ایجاد کنند تا با آموزش‌های لازم مشکلات را کمتر کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: رویکرد اصلی در جهت هم‌افزایی آشنایی با قوانین جدید است تا کارها موثرتر باشد. ما می‌توانیم هزینه‌ها را با درآمدها طوری مدیریت کنیم  که همیشه منابع کافی در اختیار داشته باشیم و هم در بروز حوادث و بحران‌ها منابع مالی را کنترل کنیم. منابع اقتصادی مانند منابع انسانی حائز اهمیت است.

دبیرکل جمعیت هلال احمربیان کرد: اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم. در این شرایط بد اقتصادی نیروهایی موفق هستند که ورزیده، قدرت و تحمل بالایی داشته باشند. باید مدعی شد که مسئله‌ای وجود ندارد که آن را نتوانیم حل کنیم. شرایط مبارزه را باید از خودمان شروع کنیم. اینکه چگونه عمل کنیم تا کارها را درست پیش ببریم.

پیروی عنوان کرد: کار جمعیت هلال احمر، مسائل، سازمان و وظایف آن‌ها بسیار گسترده و جای کار دارد. مهم‌ترین وظیفه همکاران سازمان جمعیت هلال احمر این است که به دستورات دین اسلام رجوع کنند و طبق آن عمل کنند.

وی تاکید کرد: رعایت قانون در درجه اول رعایت صرفه جویی است. باید سعی کنیم تشریفات و هزینه ها را کم کنیم. صرفه جویی به معنی قفل شدن کارها نیست. تشریفات در ایران بسیار سنگین است و همیشه برای سازمان‌ها هزینه‌های زیادی به همراه دارد این در حالی است که کشورهای اروپایی در سمینارهای خود چنین تشریفاتی را ندارند.

دبیرکل جمعیت هلال احمرتصریح کرد: حضور مهمان‌های خارجی در ایران  اغلب منافع آن‌ها را در بر دارد. ما با پذیرایی‌های سنگین از آنها بودجه کشور را از بین می‌بریم در صورتی که این‌ها نه تنها هیچ سودی برای ما ندارند بلکه جیب ما را خالی هم می‌کنند به گونه‌ای که آن‌ها تمامی این مسائل را در کشور خود رعایت می‌کنند.

پیروی خاطر نشان کرد: گزارشی در شورای عالی قرائت شد، که گزارش دقیق و کاملی بود. در این گزارش پنج مورد بررسی شد. از این پنج مورد بر روی سه مورد از آن‌ها بررسی لازم صورت نگرفته است و هیئت تحقیق بر این روند نظارت خواهند کرد.

وی در  ادامه به دو مورد بررسی شده به روی این موضوع تاکید کرد: یکی از این موارد را می‌توان به پروژه‌ای که  در سال ۸۸ بود اشاره کرد که برای بررسی بیشتر باید به دادگاه معرفی شود و مورد دوم نیز پروژه بیمارستان دبی است که به دلیل روابط سیاسی با کشورهای همسایه و فشار زیادی که وجود دارد رو به تعطیلی بود که هنوز اتفاق نیفتاده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: ما باید از خودمان شروع کنیم. مسولیت کارها به عهده خودمان است. متاسفانه مردم به ما و مسئولان اعتماد ندارند و باید سعی کنیم این اعتماد را به مردم برگردانیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.