صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / ملاقات مجازی پزشک در خانه با یک پلتفرم جدید
ملاقات مجازی پزشک در خانه با یک پلتفرم جدید

ملاقات مجازی پزشک در خانه با یک پلتفرم جدید

"تیتو کر"(Tyto Care) یک شرکت ارائه دهنده خدمات "سلامتی از راه دور"(telehealth) اکنون به طرز متفاوتی پزشک را به خانه کاربران آورده است.

سلامت

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، مدگجت اعلام کرد، فراتر از تماس ویدئویی سنتی دورپزشکی، این پلتفرمی که اخیرا ارائه داده است بیماران را قادر می‌سازد تا معاینه پزشکی خود را با استفاده از یک دوربین، گوشی پزشکی، گوش بین، دماسنج و آبِسلانگ زبان در خانه انجام دهند.

آبِسلانگ(tongue depressor) ابزاری ساده است که هنگام معاینه حلق بیماران به کار می‌رود تا بالا آمدن زبان مانع معاینه نباشد. معمولاً طول آبسلانگ حدود ۱۰ سانتیمتر و عرض آن دو سانتیمتر است. سطح آبسلانگ مسطح بوده و دو سر آن تقریباً گرد است. آبسلانگ هم به فرم چوبی و هم به فرم پلاستیکی وجود دارد.

این پلتفرم با اتصال بیمار و پزشک از طریق برنامه “TytoApp” بر روی گوشی هوشمند یا تبلت کار می‌کند. هنگامی که تماس ویدیویی برقرار می‌شود، پزشک علائم بیمار را ارزیابی و بیمار را راهنمایی می‌کند تا با استفاده از ابزار مذکور معاینه اولیه را انجام دهد.

بیمار می‌تواند میزان ضربان قلب و دمای بدن خود را اندازه‌گیری کند، صدای قلب و ریه و تصاویر و فیلم‌هایی از گوش، گلو و پوست خود را ثبت کند. براساس علائم و یافته‌های معاینه فیزیکی، پزشک می‌تواند داروهای مناسب را تجویز کند.

این ابزار بسیار سبک و قابل حمل است و استفاده از این پلتفرم نیز تنها به اتصال به اینترنت و برنامه TytoApp نیاز دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.