صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / شفافیت در زیرمجموعه شستا بیشتر شد
شفافیت در زیرمجموعه شستا بیشتر شد

شفافیت در زیرمجموعه شستا بیشتر شد

پنجره شفافیت در پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا راه اندازی شد تا گام دیگری برای اجرای منشور حقوق شهروندی و شفاف سازی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بویژه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برداشته شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، چهاردهم آبان ماه امسال نام اعضای هیات مدیره شرکت های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر دوشنبه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روی پایگاه اطلاع رسانی وزارتخانه قرار گرفت.
یازدهم آذرماه نیز «محمد شریعتمداری» در جلسه با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همه اطلاعات لازم در اختیار شهروندان و مردم قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: همچنین همه معاملات را در سه ماه آینده علنی می‌کنیم؛ زیرا اصل بر شفافیت است.
در این پیوند، «ولی آذروش» مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا امروز (چهازشنبه) دستور راه اندازی پنجره شفافیت در پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه را صادر کرد.
برپایه گزارش تارنمای شستا، پنجره یاد شده به منظور ثبت و انتشار همه اطلاعات مالی و اقتصادی راه اندازی شده است که به یکپارچگی اطلاعات و دسترسی آنلاین (برخط) به اطلاعات مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شفافیت اطلاعات آن کمک می کند.
به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) ۲۴۰ شرکت در قالب ۹ هلدینگ نفت، گاز، پتروشیمی، معدن، دارو و دیگر بخش های اقتصادی دارد.

اقتصام*۳۰۶۵*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۲درصدی تولید سیمان با حمایت‌های دولت سیزدهم/ صادرات سیمان به ۲۵ کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت نیرو و صنعت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.