صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اعتبار تسویه اوراق سلف نفت خام سبک داخلی تامین شد
اعتبار تسویه اوراق سلف نفت خام سبک داخلی تامین شد

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اعلام کرد

اعتبار تسویه اوراق سلف نفت خام سبک داخلی تامین شد

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اعلام کرد اقدام های لازم برای «تسویه بموقع اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی» صورت گرفته و اعتبار آن تامین شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این اطلاعیه که عصر چهارشنبه در تارنمای وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر شد، مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی دولت تاکید کرده است «در چارچوب ارتقای اعتماد عمومی نسبت به اوراق بهادار اسلامی و ایفای تعهدات دولت در این حوزه، با توجه به سر رسید اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی با نماد سنفت ۹۷۱ در چهارم بهمن ۹۷، وجوه مورد نیاز برای تسویه اوراق مذکور توسط خزانه داری کل کشور تامین و اقدام های لازم برای تسویه بموقع اوراق یاد شده معمول شده است».
این اوراق یکی از اقسام اوراق بهادار اسلامی است که در چارچوب ظرفیت های قانون بودجه سال ۹۶ کل کشور به منظور تامین مالی دولت با سر رسید یکساله منتشر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی توسط وزارت امور اقتصاد دارایی به نمایندگی از دولت در بازار مشتقه بورس انرژی ایران در نماد سنفت ۹۷۱ از چهارم بهمن ۱۳۹۶ عرضه شد که اکنون زمان تسویه آن فرارسیده است.

اقتصام**۶۹۸۴*۱۹۶۱*

 

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.