صفحه اصلی / اقتصادی / کشاورزی / سازمان حفظ نباتات، ارتش کشور در زمینه امنیت غذایی است
سازمان حفظ نباتات، ارتش کشور در زمینه امنیت غذایی است

نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی:

سازمان حفظ نباتات، ارتش کشور در زمینه امنیت غذایی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی سازمان حفظ نباتات را یک ارتش مجهز برای حفظ امنیت غذایی و کارشناسان آن را سربازان گمنام حفظ سلامت جامعه دانست.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدرضا تقوی» امروز (سه شنبه) در سی و نهمین سمینار سالیانه حفظ نباتات که در سازمان حفظ نباتات کشور برگزار شد، افزود: نقش سازمان حفظ نباتات دفاعی و رزمی است و باید با کمک علم، دانش و فناوری نوین بتواند از ورود آلودگی ها به کشور جلوگیری یا با آن مبارزه کند.
تقوی با تاکید بر به روزرسانی علم و دانش کارشناسان این سازمان افزود: ارتقای دانش می تواند در حوزه غذایی مردم و محصولات در برابر آفات و بیماری ها مصونیت ایجاد کند، بنابراین باید برای مصونیت سازی طرح و برنامه داشته باشیم.
«با وجود نقش مهم و فعالیت های این سازمان در حفظ امنیت غذایی و کیفیت و کمیت محصولات متاسفانه اهمیت کار برای مردم به اندازه کافی شناخته شده نیست».
وی اضافه کرد: باید از ورود هرگونه خدشه به امنیت غذایی کشور جلوگیری کرد.
تقوی تصریح کرد: با وجود تحریم ها علیه ایران، وضعیت امنیت غذایی ما نسبت به بسیاری از کشورها بهتر است که بخشی از آن نتیجه تلاش کارشناسان سازمان حفظ نباتات کشور است که از بخش کشاورزی در برابر آفت ها و بیماری ها حفاظت می کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز، سی و نهمین سمینار سالیانه حفظ نباتات کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی از امروز (دوم بهمن ماه) آغاز شد و تا چهارم بهمن ماه به مدت سه روز ادامه می یابد.

اقتصام*۹۱۸۶*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم

به گزارش کسب و کار نیوز، سهراب سهرابی افزود: هماهنگی های لازم با شرکت بازرگانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.