صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / ابتکار: سازمان‌های مردم‌نهاد دیده‌بان دولت هستند

ابتکار: سازمان‌های مردم‌نهاد دیده‌بان دولت هستند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهورگفت: سازمان‌های مردم‌نهاد دیده‌بان ما هستند و کاستی‌هایی که دولت‌ها نمی‌بینند را می‌توانند یادآوری کنند.

معصومه ابتکار

به گزارش کسب و کار نیوز، در سفر یکروزه خود به استان کرمان به همراه مدیرکل اجتماعی استانداری کرمان و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمان و همچنین رییس جهاددانشگاهی استان از دفاتر تسهیل‌گری شهر کرمان که به سفارش و نظارت عالیه دفتر اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان و توسط جهاددانشگاهی استان راه‌اندازی شده‌اند، بازدید کرد.

دکتر معصومه ابتکار در حاشیه بازدید از دفتر تسهیل گری شهرک صنعتی کرمان، دفاتر تسهیلگری را در راستای توان‌افزایی و ایجاد امید و نشاط اجتماعی ارزشمند و موثر دانست و گفت: تلاشمان بر حرکت فعالیت‌های حوزه زنان مبتنی بر برنامه‌ریزی و اطلاعات دقیق است.

وی افزود: توان‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد از موارد مورد توجه رئیس جمهور است و اتکا و پشتیبانی و استفاده از ظرفیت آنها را راهبرد مهم حوزه زنان در دولت است.

ابتکار عضویت تشکل‌ها در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها را شنیدن صدای مردم دانست و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد دیده‌بان ما هستند و کاستی‌هایی که دولت‌ها نمی‌بینند را می‌توانند یادآوری کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.