صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ویلیامز، بانوی شماره یک جهان را حذف کرد/ رائونیچ در یک چهارم نهایی اپن استرالیا
ویلیامز، بانوی شماره یک جهان را حذف کرد/ رائونیچ در یک چهارم نهایی اپن استرالیا

ویلیامز، بانوی شماره یک جهان را حذف کرد/ رائونیچ در یک چهارم نهایی اپن استرالیا

تنیسور آمریکایی با پیروزی برابر سیمونا هالپ به مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن استرالیا صعود کرد و میلوش رائونیچ به راحتی الکساندر زورف را شکست داد.

سرنا ویلیامز

به گزارش کسب و کار نیوز، در روز هشتم تنیس اپن استرالیا، بانوی شماره یک جهان حذف شد و الکساندر زورف نیز از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

در یکی از مهمترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی سرنا ویلیامز برابر سیمونا هالپ قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست به راحتی ۶ بر یک پیروز شد اما ست دوم را ۶ بر ۴ واگذار کرد. در ست سوم بازی نزدیکی در جریان بود و ویلیامز با نتیجه ۶ بر ۴ این ست را به نام خود ثبت کرد.

نائومی اوسکا با پیروزی ۲ بر یک مقابل سواستووا به دور بعد راه یافت. کارولین پلیسکووا نیز توانست گاربینیه موگوروسا را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در بخش مردان، میلوش رائونیچ برابر الکساندر زورف قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر، مرد شماره چهار جهان را شکست داد. تنیسور کانادایی دو ست نخست را با نتیجه ۶ بر یک به نفع خود پایان داد و در ست سوم ۷ بر ۶ پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. رائونیچ در این مرحله به مصاف لوکاس پوییل می‌رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.