صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / مصطفی‌وند: کمیته انضباطی والیبال براحتی حکم صادر می‌کند!
مصطفی‌وند: کمیته انضباطی والیبال براحتی حکم صادر می‌کند!

مصطفی‌وند: کمیته انضباطی والیبال براحتی حکم صادر می‌کند!

کاپیتان پیام مشهد می‌گوید: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در سال جاری اینقدر نسبت به پیام حساس شده‌اند.

سعید مصطفی وند

سعید  مصطفی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه اظهار کرد: بازی سختی در پیش داشتیم، شهرداری ارومیه نیز به پیروزی در این دیدار نیاز داشت. با وجود محرومیتم از این دیدار و همچنین محرومیت تماشاگران، پیام هم با انگیزه بیشتری برای پیروزی پا به میدان گذاشته بود. خوشبختانه بازیکنان این دیدار را به سود خود رقم زده و توانستند یک پیروزی سه امتیازی کسب کنند. به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم که تیم به روال عادی خود بازگردد.

وی افزود: از معدود بازی‌هایی بود که با داوری مشکلی نداشتیم، اما در اراک با ضعف داوری روبرو بودیم. نمی‌دانم چرا از ضعف‌های چنین داورانی چشم‌پوشی می‌‎شود و شاهد آن هستیم که همان داور در بازی‌های آتی دوباره سوت می‌زند.

کاپیتان پیام مشهد با اشاره به محرومیتی که کمیته انضباطی برای دو دیدار آتی پیام در لیگ برتر منظور کرده‌است، خاطرنشان کرد: یک جلسه غیابی تشکیل می‌دهند و خیلی راحت حکم صادر می‌کنند، بدون اینکه توجهی به حرف‌هایم و علاقه‌ای به دیدن مستنداتم در جلسه کمیته انضباطی داشته باشند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در سال جاری اینقدر نسبت به پیام حساس شده‌اند. در حالی که با وجود مشکلات و اعتراضات فراوانی که از سوی تیم خاتم نیز رخ داده، هیچ حکمی برای این تیم صادر نشده است، اما به صرف اینکه تیم ما یک اعتراض کوچک کند محروم می‌شود، در حالی که تمام اعتراضات‌ ما نقض قانون بوده است. امیدوارم رسیدگی بهتری به این مسائل شود.

وی یادآور شد: حکم‌هایی که در خصوص پیام صادر می‌شود، قطعا روی شرایط روحی و روانی بازیکنان تاثیرگذار است. وقتی حساسیت‌ها روی پیام زیاد باشد، مسلما روی تیم فشار وارد می‌شود. می‌توانیم روند خوب‌ گذشته را ادامه دهیم. نوسان برای هر تیمی وجود دارد. اگر مصدومیتی برای بازیکنان رخ نمی‌داد، دو دیدار قبلی را با پیروزی پشت‌سر می‌گذاشتیم.

مصطفی‌وند در خصوص ادامه روند این تیم ادامه داد: متاسفانه مصدومیت‌ها در تیم‌مان افزایش یافته است. مهدی کریمی نیز با وجود مصدومیتی که داشت، در این دیدار بازی کرد. همچنین با وجود مصدومیتی که هفته گذشته داشتم و قصد نداشتم مقابل شهروند اراک بازی کنم، اما شرایط تیم مجابم کرد که در آن دیدار بازی کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.