صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی
برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی

برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای مراکز مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته از ۵ تا ۸ اسفند جاری خبر داد.

مدرسه غیر انتفاعی

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این نمایشگاه با شعار “مهارت، یادگیری و خلاقیت” در مصلای امام خمینی برگزار می شود گفت: معرفی دستاوردها و موفقیت‌های بخش غیردولتی در حوزه تعلیم و تربیت را در این نمایشگاه شاهد خواهیم بود.

وی افزود: تقویت رویکرد پژوهش محوری و مهارت آموزی در مجموعه مدارس غیر دولتی، کمک به توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیردولتی و افزایش سهم بخش غیردولتی از جمله اهداف این نمایشگاه است.

ثقفی با بیان اینکه ارائه ایده‌های نوین آموزشی و تربیتی در جهت دستیابی به اهداف متعالی تعلیم و تربیت و تبادل تجربیات موسسان و مدیران در امر مدرسه‌داری و پاسخگویی به نیازهای روز دانش آموزان را نیز در این نمایشگاه دنبال می‌کنیم گفت: همچنین معرفی و ارائه خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان و استارت آپ‌های آموزشی، معرفی و ارائه محصولات و تولیدات آموزشی و فناوری‌های نوین جهت تسهیل یادگیری و موفقیت دانش‌آموزان نیز از جمله دیور اهداف مدنظر در برگزاری این نمایشگاه هستند.

وی ادامه داد: در پایان نمایشگاه با توجه به شاخص ها و محورهای تعیین شده نسبت به ارزیابی اقدام خواهد شد. کلیه مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته می توانند با مراجعه به سایت رسمی آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به ثبت نام جهت حضور در نمایشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

دبیرخبر: سولماز خوان

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.