صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / انتخاب برترین نوآوری های بانکی و شرکتی در عرصه بانکداری الکترونیک
انتخاب برترین نوآوری های بانکی و شرکتی در عرصه بانکداری الکترونیک

با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی صورت گرفت:

انتخاب برترین نوآوری های بانکی و شرکتی در عرصه بانکداری الکترونیک

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و عضو کمیته داوران هشتمین جشنواره دکتر نوربخش، درجلسه انتخاب برترین نوآوری های بانکی و شرکتی در عرصه بانکداری الکترونیک وخدمات پرداخت حضوریافت.

خدارحمی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این جلسه روز دوشنبه اول بهمن با حضور دکتر نصراله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر دیواندری مدیر پژوهشکده پولی و بانکی کشور، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، آیت ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار و مدیران و کارشناسان ذیربط برگزار شد.

بر اساس این گزارش، بیش از ۶٠ طرح از بانک ها و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات در موضوعات هفت گانه شامل سامانه های مشتریان، سامانه های درون بانکی، پلتفرم ها، سامانه های ملی، امنیت و زیرساخت، تجهیزات و سخت افزار و مسئولیت اجتماعی در این جشنواره برمبنای سه معیار نوآوری، سودآوری و کاربردی بودن، مورد بررسی داوران قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به همت پژوهشکده پولی و بانکی کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، روزهای نهم و دهم بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار و منتخبان آن در اختتامیه این همایش معرفی خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت

به گزارش کسب و کار نیوز؛ مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک‌ مرکزی گفت: یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.